جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در ساری، گفت: اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می‌شود که می‌توان در معرفی ارزش‌های این دوران حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علی لقمانپور جانشین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه در دیدار با امام جمعه ساری با اشاره به تشکیل سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت:  قم به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مبدل می‌شود،ساختمان موزه در بهمن ماه افتتاح و برای محتوی آن برنامه ریزی خواهد شد.

حجت الاسلام  لقمانپور وسعت موزه دفاع مقدس قم را ۳۲ هکتار بیان کرد و افزود: بنا داریم در این موزه، آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب معرفی شود.

او با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون زائر از ۱۰۲ کشور به قم سفر می‌کنند ،گفت: اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم راه اندازی می‌شود و امیدواریم ارزش‌های واقعی انقلاب را در این موزه به نمایش گذاریم.

حجت الاسلام لقمانپور افزود: پنج درصد موزه مربوط به قم در گذر تاریخ، ۲۰ درصد مربوط به انقلاب اسلامی و ۸۰ درصد ویژه دوران دفاع مقدس با محوریت روحانیان است.

منبع:مهر

انتهای پیام/س
برچسب ها: دفاع مقدس ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.