فروش ۲ میلیارد ریالی در نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان

دو میلیارد ریال تولیدات صنایع‌دستی در دومین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی و سوغات استان سمنان به‌فروش رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، همایون جورابلو سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به استقبال مردمی از دومین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع‌دستی و سوغات استان سمنان گفت :  این نمایشگاه به مدت دو روز تمدید شده است.

او افزود : این نمایشگاه تا کنون دو میلیارد ریال صنایع دستی بفروش رسانده است.

جورابلو  با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات از چهارم تا پانزدهم آذر ماه در سمنان برگزار شده است، افزود: ۳۶ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این نمایشگاه با حضور هنرمندان صنایع‌دستی استان‌های تهران، البرز، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، قم، زنجان، همدان، کرمان، اصفهان، گیلان، آذربایجان غربی و سمنان برگزار شده است.

جورابلو هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنر هنرمندان صنایع‌دستی و فراهم کردن زمینه فروش تولیدات صنایع‌دستی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با هنر صنایع‌دستی عنوان کرد و بیان داشت: استقبال عمومی از خرید محصولات صنایع‌دستی، زمینه ساز ایجاد امید و انگیزه در هنرمندان و افزایش خلاقیت و کیفیت در تولیدات صنایع‌دستی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.