تخفیف ۲۰ درصدی تمامی مراکز معاینه فنی تبریز از ۲۶ آذر تا ۲۹ دی ماه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از تخفیف ۲۰ درصدی تمامی مراکز معاینه فنی از ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل تا ۲۹ دی روز ملی هوای پاک خبر داد.

تخفیف ۲۰ درصدی تمامی مراکز معاینه فنی تبریز از ۲۶ آذر تا ۲۹ دی ماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در جلسه مشترک با مدیران مراکز معاینه فنی گفت: همچنین عیب یابی رایگان با دستگاه دیاک (تست موتور) برای خودرو‌هایی که جهت اخذ معاینه فنی به مراکز هفتگانه مراجعه کرده اند، انجام می‌شود.

او خواستار ارائه خدمات خارج از نوبت به کسانی که برای مراجعه به مراکز معاینه فنی ثبت نام اینترنتی کرده اند شد و افزود: تمامی مراکز معاینه فنی ملزم به تجهیز مرکز خود به دستگاه تست موتور هستند تا خودرو‌هایی که به این مراکز مراجعه می‌کنند با علم به ایرادات خودرو و رفع نواقص در کمترین زمان موفق به اخذ برگه معاینه فنی خودرو شوند.

آدی بیگ با اشاره به مشکلات و هزینه‌های مربوط به عیب یابی خودرو‌ها و لزوم رفع این ایرادات جهت اخذ معاینه فنی ابراز داشت: در راستای تشویق شهروندان به مشارکت در داشتن هوای پاک مقرر شد تمامی مراکز معاینه فنی شهرستان تبریز از ۲۰ آذر ماه روز ملی حمل و نقل تا ۳۰ دی ماه روز ملی هوای پاک با ۲۰ درصد تخفیف به شهروندان ارائه خدمات کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حمل ونقل ، معاینه فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.