حجت الاسلام و المسلمین قرائتی:

راهکار نجات نسل جدید، نماز است/ برپایی نماز در حد بخشنامه و نامه‌های اداری نماند

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: راهی که می‌توانیم با آن نسل جدیدمان را حفظ کنیم و از پلیدی نجات دهیم، نماز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در اجلاسیه بین المللی نماز در گرگان گفت:راهی که می توانیم نسل جدیدمان را حفظ کنیم و از پلیدی نجات دهیم نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور همچنین از عدم تخصیص بودجه مشخص مناسب به برپایی نماز در مدارس کشور انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی افزود: در بخش نماز وضعیت مان نسبت به گذشته بسیار بهتر است و اگر می خواهیم آینده را از دست ندهیم، سهم و بودجه بخش نماز را بدهید.

او برگزاری این اجلاسیه‌ها را تذکر و یادآوری اهمیت بیش از پیش برپایی نماز دانست و افزود: همه ما نسبت به برپایی نماز دین داریم و باید حق و دین نماز را ادا کنیم چرا که اگر این کار انجام نشود به روایت حدیث امام صادق علیه الاسلام" آن پولی که برای حق خرج نشود چندین برابرش در جای دیگر خرج خواهد شد".

رئیس ستاد اقامه نمازکشور گفت: برپایی نماز در مدارس و اهمیت توجه به برپایی فریضه نماز نباید در حد بخشنامه و دورنگار و نامه‌های اداری و طرح تحول باقی بماند بلکه برای پرپایی نماز نیاز به مرد تحول داریم.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتیگفت: مسئولان باید دغدغه‌مند پیگیر برپایی نماز باشند و از ظرفیت‌هایی موجود نیز استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
در محل کار، از صبح تا شب کار میکنم بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور
بعد مسول بخش به دلیل رفتن بنده به نماز توبیخ میکند موضوع را به حراست درمیان گذاشته تا به الان هیچ اقدامی نکرده زور نمیرسه وگرنه...... .
یک خدمات (نظافت چی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
من خودم اکثرمواقع سعی میکنم نماز اول وقت بخوانم ولی به خدا نماز بدون وجدان بیدار هیچ اثری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
درود بر استاد بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۷:۲۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
سلام .اگر راهکار نماز است پس چرا هیچ کس ،هیچ کاری نمیکنه .نسل جدید کشور ما با فرهنگ غربی دارند بزرگ میشوند.با ماهواره ،کمتر به سمت مسجد و نماز و فرهنگ اسلامی حرکت میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
وقتی جوانها حرف و عمل مدیران را میبینند.و درک میکنند که این دو یکی نیست.اشتباها به سمت غرب میروند . حرف های این روزهای رهبری را دقت کنید.مشکل از جدایی مدیران از مردم و جانان است.