حمایت کمیته امداد از آثار علمی و طرح‌های پژوهشی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد در راستای بهره مندی از تحقیقات و دانش به روز از آثار علمی و طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در بازدید از غرفه کمیته امداد استان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی واقع در دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد از تولید آثار علمی دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا، طلاب سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکترا، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی حمایت می‌کند.

او با بیان اینکه انتخاب موضوع باید از بین اولویت‌های پژوهشی کمیته امداد باشد افزود: موضوع در واحد مطالعات و پژوهش این نهاد بررسی و نتیجه آن به محقق اعلام می‌شود.

ملک پور با اشاره به حمایت از تألیف و ترجمه کتاب توسط این نهاد اضافه کرد: انتخاب موضوع کتاب (نگارش و ترجمه) بر اساس اولویت‌های پژوهشی کمیته امداد انجام شود.

او ادامه داد: پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل کمیته امداد استان و یا پورتال دفتر مطالعات و پژوهش به آدرس pajohesh.emdad.ir مراجعه کنند.

ملک پور گفت: همچنین از طریق پست الکترونیکی mr@emdad.ir و یا شماره تلفن۰۲۱۴۴۶۹۱۳۵۰ با کارشناسان مربوطه تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.