حکایت شهریه مدارس دولتی هیئت امنایی

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز  گفت: شهریه مدارس هیئت امنایی باتوجه به کلاس‌های فوق برنامه این مدارس تصویب می‌شود.

امیر والی‌پور، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به شهریه بیشتر مدارس هیئت امنایی نسبت به سایر مدارس دولتی و‌ با بیان این که مدارس نمونه دولتی درحال تغییر وضعیت به هیئت امنایی هستند، گفت: کلاس های فوق برنامه، دلیل شهریه بیشتر این مدارس است که در شورای آموزش و پرورش شهرستان ها به تصویب رسیده و ابلاغ می شود.

او با اشاره به این که شهریه مدارس غیر دولتی کنترل می شود، افزود: مدارس غیر دولتی هر سال و پیش از آغاز سال تحصیلی هزینه های خود را در سامانه توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و‌ پرورش ثبت می کنند و پس مدتی میزان شهریه آن ها اعلام می شود و حتی قرارداد مدارس غیردولتی با اولیای دانش آموزان نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز با بیان این که تخلفات مدارس غیر دولتی در شورای نظارت مدارس و آموزشگاه های غیردولتی رسیدگی می شود، گفت: این شورا از رئیس اداره توسعه مشارکت های مردمی استان، مدیرکل آموزش و پروش، معاون مدیرکل، نماینده مؤسسان و حراست به عنوان عضو مدعو دعوت می شود.

او افزود: پس از صدور رأی این شورا مبنی بر تخلف مدرسه غیردولتی و عوامل آن، این رأی در شورای نظارت مرکزی مطرح و رأی نهایی توسط آن صادر می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار