خادمین موکب اوقاف مازندران تجلیل شدند

خادمین موکب اوقاف مازندران که در شهر مقدس سامرا به زائران حسینی خدمت‌رسانی کرده بودند با حضور مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام موسوی متقی در مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور فعالان و خادمین موکب اربعین حسینی اوقاف مازندران که در شهر مقدس سامرا به خدمت رسانی پرداخته بودند، با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توفیق بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود، گفت: شهر مقدس سامرا همیشه محل غربت شیعیان بوده است، اما طی چند سال اخیر به برکت اربعین حسینی و حضور زائران پیاده شاهد این هستیم که غربت از سامرا دور شده است.

او از فعالیت خادمین موکب امامزادگان مازندران در سامرا قدردانی کرد و افزود: موکب اوقاف مازندران در شهر مقدس سامرا تنها موکبی بوده است که بصورت شبانه روزی به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کرده و از این رو یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین مواکب سازمان اوقاف در اربعین حسینی بشمار می‌رود.

موسوی متقی گفت: دشمن نمی‌خواهد شیعیان در اربعین حسینی حضوری پرشور داشته باشند، اما دوستداران اهل بیت ثابت کردند هیچ‌گاه این اجازه را نخواهند داد تا به اهمیت اربعین حسینی لطمه‌ای وارد شود.

حجت‌الاسلام موسوی متقی مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف مازندران در این مراسم از خادمین موکب امامزادگان مازندران که در ایام اربعین حسینی در شهر مقدس سامرا به خدمت‌رسانی پرداختند، تجلیل کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار