مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از احداث و تعمیر دو هزار و صد واحد مسکونی سیل زدگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال بیش از سه هزار و ۴۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در سیل و بارندگی آسیب دیدند.

الهی راد بابیان اینکه حدود دو هزار مسکن این خانوار‌ها نیاز به تعمیر و بازسازی داشت، اضافه کرد: هم‌اکنون تمامی واحد‌ها بااعتبار بیش از سه میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی ارسالی از مرکز تعمیر و بازسازی و تحویل داده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین با اشاره به آسیب صددرصدی هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان نیز گفت: هم‌اکنون ساخت بیش از هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان آغازشده است که از مجموع واحد‌های در حال ساخت تاکنون ۱۰۰ واحد مسکونی به خانوار‌های آسیب‌دیده تحویل داده‌شده است و ساخت باقی‌مانده واحد‌ها ادامه دارد.

او  افزود: کمیته امداد خراسان شمالی سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز به‌صورت بلاعوض برای ساخت منازل مسکونی مددجویان مساعدت می‌نماید.

الهی راد  عنوان کرد : باقی‌مانده اعتبارات ساخت واحد‌ها نیز از محل تسهیلات بنیاد مسکن و منابع دولتی در حال تأمین است.

او  گفت: امید است با همکاری مردم خیر و نیکوکار استان ساخت واحد‌های مسکونی سرعت بیشتری بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به شیوه‌های کمک‌های مردمی در ساخت مسکن سیل‌زدگان اشاره کرد و ادامه داد: خیران می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره ۸۸۷۷ و یا از طریق آنی پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را از طریق این سامانه به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.