ماجرای ادعای عجیب ارتباط با موجودات فضایی!

بیلی فردی است که ادعا می‌کند از کودکی، موجوداتی فرازمینی از خوشه پروین با او در ارتباط بوده و او را ملاقات می‌کرده‌اند و این تماس‌ها در تمام دوران زندگی‌اش ادامه داشته‌است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم پر از ادعا‌های عجیب و غریب است؛ فردی ادعا می‌کند با موجودات فرازمینی ارتباط دارد ودیگری می‌گوید از فلان سال در آینده به زمان ما آمده یا میلیون‌ها سال به گذشته برگشته‌است. طبیعی است که نه می‌توان جلوی این ادعا‌ها را گرفت و نه درستی آن‎ها را تایید کرد حتی با وجود این‎که کمتر کسی پیدا می‌شود که دلایل و شواهد کافی برای گفته‌هایش بیاورد. «بیلی مایر» کشاورز سوئیسی که بین یوفولوژیست‌ها (کسانی که متخصص شناخت بشقاب‎پرنده‎اند) شهرت زیادی دارد، یکی از همین افراد است.


بیشتربخوانید: کشف ردپای احتمالی از زندگی موجودات فضایی در مریخ


مورد عجیب بیلی
بیلی ادعا می‌کند از کودکی، موجوداتی فرازمینی از خوشه پروین با او در ارتباط بوده و او را ملاقات می‌کرده‌اند و این تماس‌ها در تمام دوران زندگی‌اش ادامه داشته‌است. فرق بیلی مایر با دیگرانی که ادعای ارتباط با موجودات فرازمینی، دارند، این است که او صد‌ها تصویر و فیلم از سفینه‌های فضایی فرازمینی‌ها و صو‎ت‎ از صدای بشقاب‌پرنده‌ها ارائه کرده‎ البته او از خود فرازمینی‎ها، عکس و فیلمی رو نکرده‎است. از طرف دیگر، کارشناسانی هم که عکس و فیلم‌های او را بررسی کرده‎اند، نتوانسته‎اند درباره جعلی بودن آن‌ها نظر قطعی بدهند با این‌حال افراد زیادی معتقدند تمام این تصاویر ساختگی هستند. گفته می‌شود بیلی حتی فلزاتی را از طرف فرازمینی‌ها به دانشمندان اهدا کرده‌است که در کره زمین یافت نمی‌شوند!

راست و دروغ قصه
سازمان نشنال جئوگرافیک در شماره ژانویه مجله خود در سال ۲۰۰۲ صحت یکی از ادعا‌های بیلی مایر را که حدود ۳۰ سال پیش مطرح شده‎بود، تایید کرد. ماجرا از این قرار است که بیلی تعریف کرده‎بود فرازمینی‌ها به او گفته‌اند قله اورست –خلاف تصور ما- مرتفع‌ترین کوه روی کره زمین نیست و قله «چیمبورازو» در اکوادور از قله اورست بلند‌تر است. مطرح کردن موضوعی که دانشمندان به تازگی متوجه آن شده‎اند، از سوی یک کشاورز ساده بدون تحصیلات عالی، عجیب به‎نظر می‎رسد. این نکته خیلی‎ها را متقاعد کرده‎است که بیلی جدی‎جدی با فضایی‎ها ارتباط دارد.

ماجرای ادعای عجیب ارتباط با موجودات فضایی!

طی سال‌های اخیر کاربران فضای مجازی، بیلی مایر را یک شیاد بزرگ می‌دانند. حتی برای اثبات جعلی بودن فیلم و تصاویرش، ویدئو‌هایی را منتشر کرده‌اند که نشان می‎دهد با ابزار‌هایی ساده می‌توان فیلم و عکس‌هایی شبیه اسناد مایر ساخت. «وندل استیونس» محققی که سال‌ها پیش از طرف ارتش آمریکا مامور رسیدگی به موضوعات فرازمینی شده‌بود، مدارک مایر را تأیید و در سال ۱۹۷۹ همه تصاویر او را در قالب کتابی منتشر کرد. به تازگی این تصاویر در حراجی ساتبی آمریکا به مبلغ ۱۶۵۰۰ دلار برای فروش گذاشته شده است. تعدادی از آن‌ها را ببینید.

انتشار این مطلب دلیل بر تایید محتوای آن نیست.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.