دانشگاه کاشان رتبه نخست مشارکت خیرین را در بین دانشگاه های کشور را دارد

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه کاشان در زمینه همراهی و مشارکت خیرین در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور پیشرو است و رتبه نخست را دارد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین عسگریان ابیانه، دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست بنیاد حامیان آموزش عالی و دانشگاه کاشان، با قدردانی از مشارکت خیرین دانشگاه کاشان در توسعه علمی و پژوهشی این دانشگاه گفت:همراهی و مشارکت خیرین با دانشگاه کاشان موجب شده با فاصله زیاد این دانشگاه با دانشگاه‌های دیگر، رتبه نخست را در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور داشته باشد.

او، با اشاره به تقسیم دانشگاه‌ها به نسل اول (آموزش) نسل دوم (پژوهش) و نسل سوم (کارآفرینی) و نسل چهارم (رفاه و کارآفرینی) افزود: خوشبختانه خیرین دانشگاه کاشان در زمینه پژوهش و کارآفرینی هم گام برداشته و خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه بر جای گذاشته اند.

عسگریان، رشد و توسعه علمی و کسب رتبه‌های برتر دانشگاه کاشان در نظام‌های بین المللی را در گرو تلاش‌ها و اقدامات مثبت خیرین در این دانشگاه عنوان کرد.
او، اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت حداکثری خیرین در توسعه فضا‌های کارآفرینی بتوان زمینه اشتغال جوانان دانشجو را فراهم کرد.

حمایت و مشارکت نیکوکاران و خیرین آینده جوانان کشور را تضمین کند

 
علی سعیدی، عضو بنیاد حامیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند مشارکت همه مردم برای پاسخ به نیاز‌های آینده سازان کشور است گفت: حمایت و مشارکت نیکوکاران و افراد خیر می‌تواند آینده جوانان کشور را تضمین کند.

او، با اشاره به توسعه فضا‌های آموزشی دانشگاه‌ها اظهار داشت: دانشجوی امروز ما فضای آموزشی کلاس و خوابگاه دارد، ولی متاسفانه کار، امید و آینده ندارد که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی در دانشگاه‌ها صورت گیرد.
 

لزوم ایجاد صندوق کارآفرینی در دانشگاه‌ها


مدیر عامل بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان، ایجاد صندوق کارآفرینی در دانشگاه‌ها را لازم دانست و افزود: باید کمک کرد تا بتوان دانشجویان روی پای خود بیاستند و بتوانند هزینه تحصیل و آینده خود را تامین کنند و بتوانند فردای خود را بسازند.

سعیدی، کارآفرین خیر دانشگاه ساز با تاکید بر اینکه جوانان امروز نیازمند حمایت و پشتیبانی همه ما هستند و همه ما در قبال آن‌ها مسئول هستیم، از مسئولان و افراد نیکوکار خواست تا جوانان را بیشتر حمایت کنند و آن‌ها را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.