شهرداری گرگان برنده بازی بزرگ هفته/ پیروزی توفارقان برابر شهرداری بندرعباس

هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار به طور همزمان پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار به طور همزمان پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی این هفته تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام در گرگان به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان تیم بسکتبال شهرداری گرگان از فرصت میزبانی نهایت استفاده را برد و با نتیجه ۶۶ بر ۴۷ پیروز میدان شد تا به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

در دیگر دیدار مهم امروز، تیم بسکتبال شیمیدر قم به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۷۲ بر ۶۶ برنده میدان باشد. این دوره‌ها با این برد در جدول رده‌بندی جایگاهشان را ارتقا دادند.

تیم بسکتبال مهرام تهران هم در یکی از دیدار‌های سخت این هفته در مشهد به مصاف آویژه صنعت پارسا رفت. شاگردان مصطفی هاشمی در پایان موفق شدند با نتیجه ۸۱ بر ۷۱ برنده میدان باشند.

اکسون تهران هم در یکی از بازی‌های مهم این هفته در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و در پایان با نتیجه ۸۷ و ۶۵ برنده میدان شد. توفارقان آذرشهر هم در یکی از پر امتیاز‌ترین بازی‌های هفته با نتیجه ۹۰ بر ۸۱ موفق شد از سد تیم شهرداری بندرعباس بگذرد. شاگردان هنگامی پیش از این بازی در دو بازی پیاپی مقابل حریفانشان به پیروزی رسیده بودند.

پدافند هوایی شهرکرد هم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را برد و در یک بازی نزدیک و البته پر امتیاز با نتیجه ۷۹ بر ۷۵ شهرداری قزوین را شکست داد. مس هم در تهران به دومین برد فصل خود دست یافت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ موفق شد تیم بسکتبال نیروی زمینی را شکست داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.