ترامپ: مکرون کوتوله و موی دماغ است

دیلی بیست گزارش داد ترامپ در نشستی غیرعلنی در کاخ سفید و در حضور بیش از ۱۰ سفیر خارجی از جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا بدگویی کرده و از امانوئل مکرون با لفظی رکیک یاد کرده است.

دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی بیست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی غیرعلنی در کاخ سفید و در حضور بیش از ۱۰ سفیر خارجی، اظهارات زشتی علیه امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا به کار برده است.

دیلی بیست به نقل از سه منبع مطلع که در این جلسه حاضر بودند نوشت ترامپ ابتدا از جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا بدگویی کرده و سپس از امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه با لفظی رکیک یاد کرده که معادل مؤدبانه‌تر آن موی دماغ است. وی همچنین رئیس‌جمهور فرانسه را کوتوله خطاب کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در این جلسه که با حضور نمایندگان دائم کشورهایی، چون فرانسه، آلمان، انگلیس، لهستان، آفریقای جنوبی، روسیه و چین برگزار شده بود همچنین از مکرون به دلیل عدم همکاری کافی در مذاکره با ایران انتقاد کرده است.


بیشتر بخوانید: استعفای دستیار وزیر دفاع آمریکا

ترامپ: رسانه‌های خبری در آمریکا جعلی هستند


یک فرد حاضر در این جلسه به دیلی‌بیست گفته است که ترامپ برای چندین دقیقه به صورت مداوم به ویدئوی درز کرده از اظهارات ترودو و مکرون پرداخته و به شدت به آن‌ها حمله کرده است. اظهارات ترامپ به حدی غیرمعمول بوده که شماری از دیپلمات‌های خارجی حاضر در نشست را به شکل مشهودی معذب و ناراحت کرد.

کاخ سفید از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده، اما یک مقام ارشد دولت آمریکا گفته است که ترامپ با سران فرانسه و کانادا رابطه خوب و سازنده‌ای دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
اونا خودشون ميدونن با هم
آخرین اخبار