پرسپولیس با مهاجم برزیلی به توافق مالی رسید

مدیران باشگاه پرسپولیس توانسته اند از لحاظ مالی با جوناتاس به توافق برسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نیم فصل نخست لیگ برتر مشکلات زیادی را در خط حمله احساس کرد.

افت علی علیپور، کم تجربگی مهدی عبدی و حضور بازیکن بنجل و بی کیفیتی به نام جونیور براندائو برزیلی که در نهایت پس از دریافت ۲۵۰ هزار دلار قراردادش را با سرخ پوشان فسخ کرد، دردسر‌های زیادی برای گابریل کالدرون ایجاد کرد و سرمربی آرژانتینی از میانه‌های نیم فصل روی جذب یک تا ۲ مهاجم خارجی کارآمد در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد.

برهمین اساس سه گزینه از سوی باشگاه پرسپولیس به کالدرون معرفی شد تا او از بین این نفرات، مهاجم مدنظرش را انتخاب کرده و پس از آن مسئولان باشگاه مذاکرات شان را برای جذب این بازیکن آغاز کنند.

جوناتاس برزیلی، مهاجمی است که کارنامه و کیفیتش در هفته‌های اخیر از سوی سرمربی سرخ پوشان تائید شده و مدیران باشگاه و در راس آن‌ها محمد حسن انصاری فرد، پس از مذاکرات گسترده‌ای که با او داشتند، توانسته اند از لحاظ مالی با جوناتاس به توافق برسند.

این بازیکن اهل آمریکای جنوبی که سابقه بازی در کشور‌های ایتالیا و انگلیس را دارد به زودی به تهران می‌آید تا پس از انجام مذاکرات نهایی و قبولی در تست‌های پزشکی قراردادش را امضاء کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پسر آبی
۱۱:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
خوشبحالتون تیمون پرسپولیس چه آرامشی داره استقلال هنوز مربیشو نیاورده ب تیم اینا دارن بازیکن میخرن واقعا کو عدالت.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
فوتبال پاک دور از شرط بندی ها ... دور از سیاست اگه میخواییم ...
حمایت کنید خواهش پشته هم باشیم
وزیر استعفا استعفا ....
#دادکان باید وزیر ورزش بشه # عادل برگرده.......
آخرین اخبار