دعوای مدیران اسبق استقلال تکذیب شد

در حالی که شنیده میشد مدیران اسبق آبی پوشان پایتخت این روز‌ها برای کسب صندلی مدیرعاملی این تیم در جدال هستند، اما این موضوع صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به استعفای امیر حسین فتحی از مدیریت باشگاه استقلال در نهایت وزارت ورزش و جوانان برای جایگزینی مدیر عامل جدید دست به کار شد و از برخی مدیران اسبق برنامه‌هایی را دریافت کرد.

کاظم اولیایی، علی فتح الله زاده و سعید آذری نفراتی بودند که اسامی آن‌ها برای مدیر عاملی جدید باشگاه مطرح شد تا در آخر یک فرد هدایت باشگاه را عهده دار شود.

سعید آذری در مصاحبه‌ای اعلام کرد هیچ صحبتی برای مدیر عاملی استقلال با او نشده و شرایط فعلی هم به خاطر تعهد به فولاد سمت در استقلال را نخواهد پذیرفت.

اما از طرفی دو گزینه دیگر از جمله کاظم اولیایی و فتح الله زاده هم دیروز نشستی را برگزار کردند که گویا برخی افراد اینگونه مطرح کرده اند که این جلسه بیشتر بحث و جدال و دعوایی بر سر صندلی ریاست در استقلال بوده است.

در صورتی که با پیگیری از برخی منابع آگاه، کاظم اولیایی اصرار زیادی به انتخاب شدن خود به عنوان مدیر عامل جدید ندارد و وی تنها به دنبال این است تا ساختار باشگاه را اصلاح کند.

بنابراین دعوای گزینه‌های اصلی مدیریت استقلال صحت ندارد و می‌تواند شیطنتی از سوی برخی افراد باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار