ناظمی: ۴ بار پول به حساب استراماچونی واریز، اما برگشت خورده است/ معجزه اتفاق افتاده است

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت درخصوص آخرین اخبار از وضعیت سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه داد.

ناظمی: ۴ بار پول به حساب استراماچونی واریز، اما برگشت خورده است/ معجزه اتفاق افتاده استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان، در خصوص آخرین اخبار از وضعیت آندره‌آ استراماچونی، اظهار داشت: از زمانی که استراماچونی قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد، به دستور سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، کمک کردیم تا موضوع این مربی حل شود.

او ادامه داد: لحظه به لحظه اخبار را منتشر می‌کنیم تا شفاف سازی برای هواداران صورت بگیرد. در آخرین صحبت‌هایی که با خلیل زاده داشتم، وی در ترکیه حضور داشت. خلیل زاده در ترکیه، استراماچونی در ایتالیا، وکیل استرا در قطر و ما هم در تهران هستیم. استراماچونی یک بحثی را درباره پرداخت طلب خود مطرح کرده بود و موضوع دیگر را کاهش قرارداد از ۲ سال به یک سال را عنوان داشته است.

ناظمی گفت: بالاخره برخی مشکلات باعث شده تا در فوتبال به مشکل بخوریم و باید بگویم طی ۴ بار پول به حساب استراماچونی زده شده، اما برگشت خورده است. باید بگویم پولی را به صورت نقد از تهران به ترکیه بردیم تا سفارت ایتالیا این پول را به حسابی در ایتالیا برای استراماچونی واریز کند. رقم ۱۰۸/۵۰۰ هزار یورو به حساب استراماچونی واریز شده و استراماچونی رقم اضافه تری را از مدیران درخواست کرده که قرار شده ۴۰ تا ۵۰ هزار یورو دیگر به حساب این مربی واریز شود.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت استراماچونی از زبان سرپرست باشگاه استقلال


ناظمی خاظرنشان کرد: به نظرم مشکلات مالی حل شده و تنها بحث کاهش قرارداد است که گویا باید قرارداد جدید منعقد شود یا متمم جدیدی به آن اضافه شود و همه کار‌ها از سمت ما انجام شده و دیگر مشکلی وجود ندارد.

او درباره اینکه استراماچونی گفته فقط یک معجزه می‌تواند همه چیز را درست کند گفت: به نظر من این بحث عملیات ژورنالیستی است و این مربی پولش را بگیرد آن معجزه اتفاق می‌افتد و پول در حساب استراماچونی است و باید اعلام وصول شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار