امام جمعه خرمشهر:

شورای نگهبان بدور از فشار های سیاسی با شجاعت عمل کند

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته عنوان کرد: در بررسی صلاحیت ها شورای نگهبان بدور از فشار های سیاسی با شجاعت عمل کند.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امام جمعه خرمشهر گفت: رشد معنوی در گرو اقامه و ترویج نماز در جامعه است.

او افزود: وظیفه همه مردم و حکومت است که این امر الهی را گسترش دهند.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: همین دستور مقام معظم رهبری به مسئولین قضایی در خصوص رأفت نسبت به فریب خوردگان دستگیرشده اغتشاشات اخیر، نشان از همان حرکت در مکتب اسلام و نماز است.

اعلام محکومیت نسبت به تصمیم دولت نیجریه برای زندانی کردن مجدد شیخ زکزاکی دیگر بحث نماز جمعه در این هفته بود.
احراز صلاحیت های داوطلبان نامزدهای انتخابات مجلس هم دیگر بیانات امام جمعه بود.

او عنوان کرد: احراز صلاحیت به اضافه شورای نگهبان حق مردم هم هست.
حداقل صلاحیت ها باید در نظر گرفته شود، ایرانی بودن، مدارک تحصیلی دقیق، نداشتن جرم های، امنیتی، التزام به اسلام.
در بررسی صلاحیت ها شورای نگهبان بدور از فشار های سیاسی با شجاعت عمل کند.انتصاب فرماندار جدید هم دیگر صحبت های امام جمعه بود.

او گفت خطاب به فرماندار جدید عرض می نیم، که مردم از شما تلاش و تلاش و تلاش می خواهند.تلاش همراه با صداقت و صراحت و شفافیت و بدور از مسائل سیاسی.از وجود مردم و نخبگان برای مشورت استفاده شود و بکارگیری تمام ظرفیت های موجود در شهرستان.
عمران زیرساخت های بسیار فرسوده شهر به ویژه شبکه فاضلاب شهر.ضعف نظارت ها یکی از علل عقب ماندگی خرمشهر است.

او با انتقاد از فعالیت های غیر ضروری از جمله فعالیت اخیر شهرداری برای ایجاد پیاده روهای جدید گفت: ما نمیگوییم پروژه ها تعطیل شوند ولی اولویت شهر این نیست بلکه اصلاح مناطقی که الان به دلیل وضعیت بد فاضلاب نمی توانند از منازلشان خارج شوند.

امام جمعه خرمشهر در پایان ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جدید فرماندار مشکلات شهر حل شود و همچنین شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور در سطح شهرستان خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.