امام جمعه بوشهر:

محصول تلاش دولت و اجرای تعهدات فرا برجامی پیمان شکنی آمریکا بود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:تکیه به آمریکا و چند کشور اروپایی اعتماد به جنایت‌کاران و دزدان تاریخ بشریت است و محصول این همه تلاش دولت ایران و اجرای تعهدات فرا برجامی پیمان شکنی آمریکا بود.

محصول تلاش دولت و اجرای تعهدات فرا برجامی پیمان شکنی آمریکا بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری  امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: براساس وقایع تاریخی مشخص شده‌است که هر کشوری به آمریکا و اروپا اتکا کند با شکست و خیانت مواجه می‌شود و به جای پیشرفت، پسرفت می‎‌کند و در یک طراحی جنایتکارانه براندازی خواهد شد.

او افزود: تا ایران حرکتی بر مدار توکل به خدا، اسلامیت و اتکا به ملت پیدا می‌کند و هدایت‎های رهبری تجلی پیدا می‌کند، دشمنان با دسیسه کشور را به آشوب می‌کشند، ولی تا اتکا به، ولی فقیه، ولایت‌مداری، وحدت و نیرو‌های مملکت است ایران قوی و پیشرفته مشت محکمی به دهان بیگانگان خواهد زد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: اتحادیه اروپا همراه با ظلم و ستم جهانی با هدایت‌های پشت پرده آمریکا علیه ایران در سازمان ملل و محیط‌های سیاسی اقتصادی فعال شده‌است و گذشته از اینکه تعهدات برجامی را انجام نمی‎دهد ایران را محکوم به متعهد نبودن به برجام می‌کند.

صفایی بوشهری گفت:  ایران بسیار قوی تر از آن است که با حرکت‌های آشوب‌گرانه استعماری دچار بحران شود.‌

او ادامه داد: تنها راه ایران اجرای هدایت‌های رهبری واقتصاد مقاومتی و اتکا به نیرو‌های نخبه، انقلابی و جوان ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در ارتباط با برخی گرانی‌ها بیان کرد: مسئولان گرانی‌های کاذب را کنترل و مردم نیز به کمک هم در عرصه اقتصادی همت کنند تا نرخ جنس‌ها به صورت تصاعدی و غیر معقول گران نشود.

صفایی بوشهری در ارتباط با سهمیه بنزین مناطق ساحلی گفت: صیادان قشری زحمتکش هستند که باید سهمیه بنزین آن‌ها بزودی تامین شود.

او افزود: در این زمینه استانداری و دریابانی تبوشهر لاش کردند و به هیات دولت نامه نوشتند، ولی با این وجود انتظار داریم سهمیه بنزین قایق‌ها هر چه زودتر تامین شود تا صیادان دچار مشکل معیشت نشوند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در ارتباط با نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات گفت: داوطلبان قانون‌مداری و اخلاق را رعایت کنند و برای مجلسی است که می‎خواهد قانون‌گذار باشد اول کسی که باید قانون را رعایت کند، داوطلبان هستند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.