تاکید امام جمعه گرگان بر برگزاری انتخابات حداکثری

امام جمعه گرگان گفت: مسئولان انتخابات بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم را مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر گفت: اقبال مطلوبی را در ثبت نام داوطلبان در انتخابات مجلس شاهد بودیم که ضرورت دارد همه عوامل نظارتی و اجرایی به نحوی عمل کنند که حضور حداکثری مردم تحقق یابد.

او افزود: عوامل نظارتی در بررسی‌ها از مر قانون خارج نشوند و نامزدها هم با رعایت مباحث قانونی فضای پرشوری را برای حضور مردم مهیا کنند.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: در شرایطی که کشور در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد تحت فشار شدید استکبار است حضور مردم در انتخابات بسیار ارزشمند و سرنوشت ساز بوده و نشان دهنده جایگاه مطلوب نظام در نزد مردم است.

او با اشاره به ۲۷ آذرماه و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: شالوده حوزه و دانشگاه دلسوز کشور هستند و اگر می‌خواهیم توسعه و صلاح کشور را شاهد باشیم باید ارتباط بین حوزه و دانشگاه تقویت شود و همه اندیشمندان حوزه و دانشمندان دانشگاه باید برای تقویت این ارتباط تلاش و مساعی بیشتری مصروف کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن تقدیر پیام رهبر معظم انقلاب و همچنین حضور ریاست قوه قضاییه، وزیر آموزش و پرورش و رییس ستاد اقامه نماز کشور در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گرگان افزود: نماز تکلیف شرعی و مقدس است و از محسناتی محسوب می‌شود که گناهان را از بین می‌برد و جامعه و افراد را از منکر باز می‌دارد.

نورمفیدی ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین برنامه‌هایی شاهد گسترش روز افزون اقامه نماز در مدارس ادارات و سایر اقشار مردم باشیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.