معاون عمرانی وزیر کشور؛

ظرفیت گردشگری سی‌سخت در حد جهانی است

مهدی جمالی نژاد گفت: ظرفیت‌ها و بستر‌های خدادادی گردشگری سی‌سخت در حد جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری در بازدید از طرح‌های موجود و مناطق گردشگری سی سخت گفت: همت مردم را می‌طلبد که شهر سی سخت را یک شهر نمونه گردشگری به دنیا معرفی کنند، مانند مردم یزد که شهرشان ثبت گردشگری جهانی شد آن هم به دلیل اینکه آداب و رسوم قدیم خود را مورد احترام قرار دادند و بافت‌های قدیمی را محترم شمردند.
جمالی‌نژاد افزود: به خیلی از نقاط گردشگری دنیا سفر کرده ام و به جد می‌گویم که پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر سی سخت در حد شاخص‌های جهانی است و این طبیعت خدادادی منحصر به فرد است.
او اضافه کرد: اگر می‌خواهید در زمینه توسعه زیر ساخت‌های گردشگری گام موثری بردارید باید با مطالعات دقیق و کارشناسی شده و با استفاده از تجارب مهندسین خبره این کار را انجام دهید که برای همیشه پایدار باشد وگرنه به غیر از این حق دست زدن و تغییر ندارید.
جمالی نژاد عنوان کرد: یکی از پتانسیل‌های خیلی قوی که شهرداری و شهر سی سخت می‌توانند از آن استفاده کنند اتاق بازرگانی استان است که دارای ظرفیت‌ها وقابلیت‌های خیلی بالایی برای سرمایه گذاری است پس تا می‌توانید از این ظرفیت‌ها استفاده کنید و نگذارید که سرمایه‌های آن‌ها به خارج از استان برود.
 
انتهای پیام/ک

ظرفیت گردشگری سی‌سخت در حد جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.