پیروزی بدون دردسر نامی نو اصفهان

با غیبت حریف نامی‌نو در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، این تیم به یک پیروزی بدون دردسر دست یافت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد که نتیجه آن تغییر تیم صدرنشین این مسابقات بود.

در این هفته از مسابقات قرار بود نامی‌نو در اصفهان میزبان پارس آرای شیراز باشد که با غیبت تیم مهمان ۳ بر صفر برنده اعلام شد.

اما در مهم‌ترین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی یعنی هیئت فوتبال خراسان و سایپا تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۳ هیئت فوتبال خراسان به پایان رسید.

این نتیجه در کنار شکست ۲ بر یک ملی حفاری اهواز برابر رهیاب تهران باعث شد صدرنشین جدول رده‌بندی تغییر کند و هیئت فوتبال خراسان به صدر جدول صعود کند.

اما عجیب‌ترین نتیجه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با پیروزی ۱۷ بر صفر پالایش نفت آبادان برابر تیم هیئت فوتبال شهرستان اصفهان رقم خورد.

هیئت فوتبال شهرستان اصفهان از هفته گذشته و با خرید امتیاز تیم قعرنشین دریژنو فرخ‌شهر در لیگ برتر تیمداری می‌کند و این شکست سنگین قطعاً انتقاد‌ها از این اقدام هیئت فوتبال شهرستان اصفهان را بیشتر خواهد کرد.

در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، هیئت فوتبال خراسان با ۳۷ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های حفاری اهواز با ۳۵ و سایپا با ۳۴ امتیاز دوم و سوم هستند. نامی‌نو اصفهان نیز ۳۳ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: فوتسال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.