شروع طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در محور‌های درون و برون شهری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یحیی صالح طبری مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ در محور‌های درون و برون شهری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت، گفت: در این طرح ۹۱ پایگاه فعال شامل ۵۴ پایگاه جاده‌ای و ۳۶پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی با آمادگی کامل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در محور‌های برف گیر استان نیز آمبولانس‌های کمکدار جدید و مجهز و دارای امکانات موبایل icu و ccu و پشتیبان با همه تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این طرح ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ویک فروند بالگرد آماده خدمت رسانی خواهند بود.

صالح طبری افزود: پیش بینی در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از نوبت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما صورت گرفته است.

او گفت: مرکز هدایت عملیات بحران EOC، مرکز پایش مراقبت‌های بالینی MCMC نیز در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه آماده هماهنگی‌های برون و درون سازمانی برای پذیرش و انتقال بیماران بین مراکز درمانی استان و استان‌های همجوار به مراکز تخصصی و فوق تخصصی هستند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.