تایم برتر مسابقات آفرود قهرمانی کشور به نام ورزشکار کرمانشاهی ثبت شد

مسئول کمیته آفرود هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: دو نماینده کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستادند و تایم برتر پیست نیز به نام ورزشکار کرمانشاهی ثبت شد.

مسابقات آفرودمسئول کمیته آفرود هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: دو نماینده کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستادند.

فاطمی گفت:مسابقات آفرود قهرمانی کشور به میزبانی شهر رودسر در روز‌های ۲۰ و ۲۱ آذر ماه برگزار شد که در این مسابقات ۱۰۰ شرکت کننده از سراسر ایران حضور داشتند.

به گفته این عضو هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه مرتضی نوری الاصل در کلاس دوم مقام نخست کشور و زکریا بهرام میرزایی در کلاس چهارم نیز در جایگاه نخست قرار گرفت و تایم برتر پیست شدو مجموع تیمی مقام دوم را کسب کردیم.

فاطمی بیان کرد: تیم کرمانشاه با ۴ نماینده در سه کلاس در این مسابقات حضور داشت.

فرهاد دانه زن مسئول فنی تیم آفرود کرمانشاه نیز گفت: رقیبان سر سختی در این دور از مسابقات حضور داشتند و تیم کرمانشاه با توجه به امکانات کمتر موفق به کسب دو عنوان قهرمانی شد.

او به هزینه‌های بالای نگهداری خودرو‌های آفرودی اشاره کرد و گفت: قطعا آماده سازی ماشین‌ها برای حضور در مسابقات هزینه دارد و همین هزینه فرصت حضور را از برخی ورزشکاران می‌گیرد.

دانه زن گفت: اکنون شاهد به روز شدن خودرو‌های شرکت کننده‌ها در مسابقات هستیم و این کار را برای رقابت سخت‌تر خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار