۷ مدال سهم مازندران از رقابت‌های کشتی روز جهانی کودک

کشتی گیران مازندرانی با کسب ۷ مدال به کار خود در رقابت‌های بین المللی کشتی روز جهانی کودک، پایان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در رقابت‌های بین المللی کشتی روز جهانی کودک، کشتی گیران نونهال مازندرانی در این مسابقات، دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

در این پیکار‌ها ۱۰ نماینده از مازندران حضور داشتند که ۷ مدال به گردن آویختند.

ابراهیم الهی در وزن ۳۸ کیلوگرم طلا گرفت. در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابراهیم خواری، میلاد والی زاده و سینا خلیلی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

علی رضایی در وزن ۵۲ کیلوگرم، حسن اسماعیل نژاد در وزن ۶۲ کیلوگرم و هانی فلاحی در وزن ۷۵ کیلوگرم، سه مدال نقره را از آن خود کردند.

سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ایران آقایان مسعود واحدی، فرهاد اسماعیل نژاد و مربیان مازندرانی تیم ملی آقایان بختیار تقوی نیا، علی آقاجان زاده و حامد سیدپور و سرپرست تیم کشتی آزاد کشورمان آقای نادر ناظری که موجبات کسب افتخار برای این عزیزان را فراهم کرد.

در آخرین روز رقابت‌های کشتی آزاد بین المللی روز جهانی کودک که در شهر الوند قزوین برگزار شد تیم ایران با مربیگری مسعود واحدی و سرپرستی نادر ناظری از مازندران و کسب ۲۴۵ امتیاز به عنوان نخست رسید. قرقیزستان با ۹۷ امتیاز نایب قهرمان شد و آذربایجان با ۷۳ امتیاز درجایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار