برگزاری استارتاپ ایده های خلاق شهری

معاون توسعه و برنامه­‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در تلاشیم مقدمات برگزاری یک استارت‌آپ در حوزه ایده‌­های خلاق شهری توسط دانشگاه رازی با همکاری شهرداری کرمانشاه فراهم گردد.

دانشگاه رازی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   شهرام کبیرکوهی معاون توسعه و برنامه­‌ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه عدالت اجتماعی را بسیار مهم دانست و بر ضرورت استفاده از ظرفیت­‌های دانشگاه و دانشگاهیان در فاز اجرایی طرح­‌ها (در کنار تولید محتوا) تاکید کرد.

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان به‌­ویژه در یک ­سال اخیر، حضور دانشگاه در یک ساختار تعاملی با شهرداری را ضروری دانست و از آمادگی کامل آن مجموعه برای تعریف پروژه‌­های مشترک با دانشگاه خبر داد.

او بیان کرد: در تلاشیم مقدمات برگزاری یک استارت‌آپ در حوزه ایده‌­های خلاق شهری توسط دانشگاه رازی با همکاری شهرداری کرمانشاه فراهم گردد.

او ارتقاء مهارت­‌های اجتماعی شهروندان و آموزش را دو رکن اصلی مورد توجه در شهرداری دانست و ضمن استقبال از حضور بیشتر دانشگاه در شناسایی و اولویت‌­بندی این عرصه­‌ها، خواستار مشارکت دانشگاه رازی در زمینه توسعه ورزش همگانی شد.

ظرفیت­‌ها و زمینه­‌های مشترک همکاری و ارائه پیشنهادات به منظور ایجاد سازوکار مناسب برای افزایش و تداوم تعامل دانشگاه رازی با شهرداری کرمانشاه تشریح شد و باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی و ساختار و ظرفیت­‌های ایجاد شده در این باشگاه، به‌­ویژه انجمن­‌های علمی مساله‌محور به عنوان گامی بزرگ در راستای افزایش تعامل دانشگاه با جامعه است معرفی گردید.

ضرورت تشکیل شورای دانشجویی به منظور تسریع در ارتباطات و تشریک مساعی، استفاده از ظرفیت‌­های بالقوه موجود در دانشگاه و شهرداری و الزامات استفاده از نیروی دانشجویی در تحقق اهداف و برنامه­‌ها، از جمله مواردی بود که در این نشست به آن اشاره شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار