امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به اتمام رسید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به سیل‌زدگان روستا‌های جنوب استان به اتمام رسید، اما همچنان امدادرسانی در فنوج ادامه دارد.

امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به اتمام رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امدادرسانی به سیل‌زدگان روستا‌های شهرستان‌های سراوان، کنارک، سرباز، نیکشهر و ایرانشهر به اتمام رسید، اما همچنان امدادرسانی در فنوج ادامه دارد.

۱۶۷نفر از مردم شهرستان‌های ذکر شده جنوب سیستان و بلوچستان از ۱۷ تا ۲۲ آذر توسط نیرو‌های هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

او توزیع ۴۱ دستگاه چادر، ۱۵۹ تخته پتو،۵۶ تخته موکت و تعدای قوطی کنسرو را از جمله اقلام توزیع شده بین‌سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان در این مدت عنوان کرد و افزود: روز گذشته امدادرسانی به سیل زدگان پنج شهرستان به پایان رسید، اما برخی روستا‌های فنوج به دلیل شدت آبگرفتگی نیازمند امدادرسانی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: نیرو‌های هلال احمر این استان همواره در آماده باش هستند تا در کمترین زمان ممکن خدمات امدادی موردنیاز را به هموطنان ارائه دهند.

 بیشترین بارندگی هفته گذشته در سیستان و بلوچستان به ترتیب کنارک با ۵۹ میلی‌متر، «کتیج» در فنوج ۵۰ میلی‌متر، «کهیر» در کنارک ۴۴.۵ میلی‌متر و «بنت» در نیکشهر ۴۳ میلی‌متر گزارش شده است.

بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان علاوه بر مسدود کردن برخی راه‌های فرعی، تعطیلی مدارس چند شهرستان غرق شدگی کودک پنج ساله کنارکی را به همراه داشت.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار