پیروی تیم فوتبال سنگ آهن بافق در حساس‌ترین بازی نیم فصل

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: تیم سنگ آهن بافق در مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان یزد، با نتیجه ۲بر صفر تیم فولاد آلیاژی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا کاظمی  مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: تیم سنگ آهن بافق  در مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان یزد، با نتیجه ۲بر صفر تیم فولاد آلیاژی را شکست داد.

او افزود: در این بازی شاگردان مجید رنجبر با انجام یک بازی خوب در نیمه اول با زدن دو گل نسخه فولاد را پیچیدند و در نیمه دوم هم با کنترل حمله‌های حریف با نتیجه دو بر صفر بازی را به پایان رساندند.

کاظمی تصریح کرد: تمام ارکان تیم کم اشتباه و پرانرژی بودند، از خط دفاعی گرفته که تمام حمله‌های حریف را با هوشیاری خنثی می‌کرد تا هافبک‌ها و خط تهاجم که با دوندگی بالای خود باعث شدند یک بازی زیبا رقم بخورد.

او ادامه داد: از طرفی  تیم صدرنشین میرک کیش نیز حریفِ اشکذری‌ها نشد و با یک تساوی عملا صدر را تقدیم سنگ آهن کرد، البته سنگ آهنی‌ها باید بازی نیمه تمام خود با آریا را تمام کرده و با شکست این تیم می توانند با اختلاف ۱ امتیاز نسبت به تیم دوم به قهرمانی نیم فصل برسند.

کاظمی گفت: بزرگسالان سنگ آهن با این برد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها ۱۹ امتیازی شدند و در رده دوم جدول قرار گرفتند.

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان یزد تیم مهربد میبد با یک گل تیم سرخپوشان یزد را شکست داد، دو تیم میرک کیش یزد و هانتر پارت اشکذر با زدن یک گل تساوی شدند، تیم آریا یزد با دو گل تیم خوش نوش کویر ابرکوه را شکست داد و تیم آدران یزد با یک گل تیم تندیس زارچ را در نوردید.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.