امام جمعه قزوین:

عدالت در اجرای قانون، سرمایه‌ای برای مسئولان حوزه آب است

امام جمعه قزوین گفت: عدالت در اجرای قانون، سرمایه‌ای برای مسئولان حوزه آب است و برای تحقق این هدف مسئولان باید قانون را به صورت یکسان برای همه اجرایی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار مدیرعامل آب منطقه‌ای استان عدالت در اجرای قانون را سرمایه مسئولان حوزه آب دانست وگفت: اگر جامعه عدالت در اجرای قانون در این حوزه را لمس کند، با اهداف تعیین شده در این عرصه همراهی بیشتری خواهد داشت و برای تحقق این هدف مسئولان نباید سفارش‌پذیر باشند بلکه باید قانون را به صورت یکسان برای همه اجرایی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: سفره‌های آب زیرزمینی حق الناس نسل فعلی و نسل بعدی است و همه آحاد جامعه برای حفظ آن مسئول هستند.

او، استفاده از فرصت‌های علمی در حوزه آب منطقه‌ای را راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: دشت قزوین دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی بدیلی است که برای استفاده حداکثری از آن لازم است تا از فرصت‌های علمی و دانشگاهی استفاده بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در استان، سلامت جامعه را مستلزم سلامت آب، خاک و هوا دانست و گفت: همه مسئولانی که در این سه عرصه مهم فعالیت دارند می‌باید با یکدیگر همکاری تنگاتنگی داشته باشند تا با حفظ سلامت این نعمت‌های الهی، سلامت جامعه نیز تضمین شود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: امام جمعه ، شرکت آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.