مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم مطرح کرد؛

افزایش قیمت بنزین باعث استقبال مردم قم از ناوگان اتوبوسرانی شد

یزدی گفت: افزایش نرخ بنزین در کشور سبب افزایش استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  امیر یزدی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ظهر امروز در نشست رسانه‌ای که در سالن جلسات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از خدمات ارائه‌شده در یک سال گذشته پرداخت و گفت: مهم‌ترین دغدغه سازمان اتوبوسرانی ارائه خدمات به شهروندان با بالاترین استاندارد‌های موجود در کشور است.

او ساماندهی خطوط اتوبوسرانی را در سال جاری موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از پروژه‌های مهم اجراشده در سازمان تغییر خطوط اتوبوسرانی از قطری به شعاعی بوده تا شهروندان در کمترین زمان به مقصد خود برسند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم دومین تغییر در ناوگان اتوبوسرانی را تغییر مبنای حرکت اتوبوس‌ها اعلام کرد و گفت: تغییر مبنای حرکت اتوبوس از مسافر مبنا به پیمایش مبنا یکی از عوامل کم شدن زمان سفر بوده و در حال حاضر بر اساس این طرح سرفاصله‌های رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه ۵ دقیقه است.

او بخش نخست آغاز طرح بازنگری اتوبوس‌ها را در مهرماه اعلام و تصریح کرد: بخش نخست این طرح از مهرماه با ۱۱۶ اتوبوس جدید که به ناوگان اتوبوسرانی واردشده، آغازشده و بر اساس خطوط شعاعی در حال خدمات‌رسانی هستند.

یزدی با اشاره به افزایش نرخ بنزین در کشور از افزایش استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: بر اساس آماری که از تحلیل کارت‌پول‌ها به‌دست‌آمده استفاده مردم از ناوگان اتوبوسرانی تا ۱۸ درصد در بعضی از روز‌ها افزایش داشته است.

او نتیجه اورهال شدن اتوبوس‌ها را برای ارائه خدمات بهتر مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به نتیجه به‌دست‌آمده در شهر قم این طرح موردتوجه وزارت کشور قرارگرفته و قرار است در همه استان‌ها اجرا شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از واگذاری مسئولیت ارائه کارت‌پول به سازمان اتوبوسرانی خبر داد و بیان کرد: از هفته گذشته مسئولیت چاپ و توزیع کارت‌پول‌ها به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم واگذارشده است.

او ادامه داد: توزیع کارت‌پول‌ها در دکه‌ها از دیروز آغازشده و شهروندان می‌توانند با تهیه این کارت‌پول‌ها به ازای هر خط ۵۲۰ تومان پرداخت کنند درحالی‌که کرایه نقدی در هر خط ۸۵۰ تومان است.

انتهای پیام/الف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.