اسفوماتو به حقیقت پیوست

کارگردان فیلم اسفوماتو از راه یابی این فیلم به جشنواره سینماحقیقت خبر داد.

امیرعلی میردریکوند کارگردان فیلم اسفوماتو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره سینماحقیقت روز‌های هجدهم تا بیست و پنجم آذرماه در تهران برگزار می‌شود که فیلم اسفوماتو از اندیمشک، که در سال‌های ۹۷و ۹۸ تولید شده است به جشنواره مذکور راه پیدا کرد.

او افزود: عوامل فیلم شامل دستیار کارگردان وبرنامه ریز مصطفی شهاوند، تصویربردار لیلا براتی، صدابردار حبیب جعفری، تدوین حسن رحیمی، موسیقی امید محرابی، صداگذار مجید نجاتی، عکس یونس میردریکوند، اتالوناژ سجادبیگی پور، مدیرتولید یاسرعبدی پور، مترجم حسن نکوفر و روابط عمومی مهدی نجفوند تشکیل می‌دهند.

این فیلمساز اندیمشکی بیان داشت: داستان فیلم در مورد یک خانواده روستایی است که ۲ دختر دارد و در آرزوی داشتن پسری است که کمک دست پدر در کار کشاورزی باشد. در این حال دختر ارشد خانواده به یاری پدر می‌شتابد و با انجام کار‌های سخت پسرانه در کنار پدر، تلاش زیادی می‌کند تا این کمبود را تا حدودی پر کند که در ادامه با مشکلاتی روبه رو می‌شود.

میردریکوند تصریح کرد: این فیلم  راه یافته بخش مسابقه ملی سینما حقیقت ۲ نوبت در پردیس سینمایی چارسو تهران به روی پرده رفت.

معنی اسفوماتو محو کاری و پنهان کاری است و مفهوم آن چیزی یا کاری رازگونه است که در ابتدا معلوم نیست و کم کم مشخص می‌گردد و سبک معروف در نقاشی‌های داوینچی نیز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار