نجات ۳ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۳ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

نجات ۳ نفر با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت:طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۳ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق خانه باغ در روستای یلفان و ۲ مورد حریق مغازه در میدان امام حسین (ع) و علاقبندیان بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان ادامه داد: ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان رسالت و جوادیه و نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شهدا از سوی آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی با بیان اینکه همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در سعیدیه صورت گرفت، افزود:در این عملیات‌ها ۳ نفر هم نجات یافتند.

او عنوان کرد:شهروندان ۴۹۶ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۷ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۵۱ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۲۴ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.