دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تخریب ۱۴ بنای غیرمجاز در روستا‌های گرگان خبر داد و گفت: با اجرای این احکام، دو هزار مترمربع از اراضی آزادسازی شد.

۱۴ بنای غیرمجاز در روستا‌های گرگان تخریب شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تخریب ۱۴ بنای غیرمجاز در روستا‌های گرگان خبر داد و بیان کرد: این بناهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی روستا‌های نومل، باغ گلبن، نصرآباد و ولیک آباد ساخته شده بودند که پس از قطعی شدن حکم قلع و قمع این بنا‌ها در دادگاه، امروز با حضور قاضی شعبه سوم اجرای احکام کیفری دادسرای گرگان، این احکام اجرا شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: با اجرای این احکام، دو هزار مترمربع از اراضی آزادسازی شد.

وی همچنین به فنس کشی و دیوارکشی‌های غیرقانونی اشاره کرد و گفت: تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی به جهاد کشاورزی و امور اراضی این اختیار را داده است تا بدون حکم قضایی و تنها با حضور نماینده دادستان، فنس کشی‌ها و دیوارکشی‌های غیرمجاز زمین‌های کشاورزی را بردارند.

وی با بیان اینکه در اجرای احکام قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، باغی و منابع طبیعی، به هیچ عنوان تردید نمی‌کنیم، به مردم توصیه کرد: پیش از ساخت و ساز، مجوز‌های موردنیاز را دریافت کنند و از ساخت در زمین‌های کشاورزی و باغی خودداری کنند.

منبع : میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار