سردار نائینی:

سوالات زیادی درباره دفاع مقدس باقی مانده است

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: پژوهش در مورد دفاع مقدس ابعاد گسترده‌ای دارد و هنوز سوالات بدون پاسخ وجود دارد.

سوالات بی پاسخی درباره دفاع مقدس مانده استبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در مراسم هم‌اندیشی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس که بعدازظهر امروز یکشنبه در سالن هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: همه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حتی نیروهای مسلح نگاه خوبی را به مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس دارند و از همین جهت پایگاه علمی شناخته شده است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: به لطف خدا اسناد بسیار خوبی در اختیار مرکز ما قرار دارد و یک نگاه راهبردی به آنها نگاه می‌شود؛ امروز در یک حرکت جهادی کار شتاب بیشتری گرفته ‌و در ۲ تا ۳ سال اخیر اقدامات بزرگی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰۰ پروژه در مرکز اجرایی شده و بیش از ۱ هزار کار پژوهشی در نظر گرفته شده که در صورت انجام بیش از ۲ هزار عنوان پژوهشی درباره دفاع مقدس خواهیم داشت.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان این که نگاه ما در حوزه دفاع مقدس پژوهشی است، ادامه داد: پژوهش در مورد دفاع مقدس ابعاد گسترده‌ای دارد و هنوز سوالات بدون پاسخ وجود دارد.

او افزود: امروز از ۱۹ هزار کتابی که در مورد دفاع مقدس نوشته شده حدود ۱۵ درصد پژوهشی است و برای رشد در این حوزه کارهای زیادی را انجام دادیم.

نائینی خاطر نشان کرد: سال آینده اولین دوره انتخاب پژوهشگران برتر در حوزه دفاع مقدس را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار