مدیرکل بهزیستی استان ایلام خبرداد:

تاکنون ۵۰ خانوار دارای معلول در ایلام صاحب مسکن شده اند

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: از ابتدای اجرای نهضت ایجاد مسکن برای افراد دارای معلولیت تاکنون ۵۰ خانوار دارای معلول در ایلام صاحب مسکن شده اند.

تاکنون ۵۰ خانوار دارای معلول در ایلام صاحب مسکن شده اند

 زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛گفت : نهضت ایجاد مسکن برای افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی چندسالی است که ایجاد شده و از این بین تاکنون ۵۰ خانوار دارای معلول صاحب مسکن شده اند.

او ادامه داد: هم اکنون نیز کار احداث ۴۰ واحد مسکونی در استان در حال اجر است که امیدواریم کار احداث آن‌ها تا پایان سال جاری به پایان برسد.

همتی مطرح کرد: در حال حاضر نیز ۶۰ خانوار دارای ۲ معلول یا بیش‌تر وجود دارند که فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند که در این رابطه نیازمند کمک و پیگری دستگاه‌های مرتبط و خیرین نیک اندیش هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به طرح جامع حمایت از معلولان بیان کرد: بر اساس این قانون ۱۰ درصد از مسکن‌های ساخته شده توسط وزارت مسکن و شهرسازی در اختیار معلولان این نهاد قرار میگرند که امیداوریم این امر برای جامعه معلولان محقق شود.

او اظهار کرد: در حد توان به افراد توان خواه سازمان کمک خواهد شد، اما نیازمند حمایت بیشترخیرین برای کمک به این افراد هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.