فرماندار اردبیل از افزایش بیماریها در اردبیل ابراز نگرانی کرد و گفت: در این زمینه آموزش و فرهنگ سازی عمومی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در اردبیل اظهار کرد: نظارت بر عرضه مواد غذایی به عنوان یک امر مهم و اساسی در راستای بهبود وضعیت موجود و نیز با هدف تامین سلامت مردم حائز اهمیت است.

او بیان کرد: پلمب مراکز بهداشتی به‌دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی از اهم مواردی است که با تشدید نظارت‌ها و کنترل در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با کمک به بهبود وضعیت موجود مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: افزایش بیماری‌ها در اردبیل نگران‌کننده است و سبب نگرانی شهروندان می‌شود که باید در امر کنترل و پیشگیری برنامه‌های مناسب پایه‌ریزی شود تا بتوانیم مشکلات حوزه بهداشت را به وضعیت مطلوب رسانده و در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

امامی‌یگانه بیان کرد: عرضه بهداشتی مواد غذایی و نیز تمیز نگهداشتن محیط عمومی نیز از اهم مواردی است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در بهبود وضعیت اماکن بهداشتی دست یابیم که در این زمینه همکاری گسترده مسئولان بهداشتی و درمانی بسیار حائز اهمیت است.

او اظهار کرد: ارائه آموزش‌های لازم و نیز برگزاری کلاس‌های متعدد در امر پیشگیری از انواع بیماری‌ها و خطرات جدی امری لازم و ضروری است و در این زمینه باید نسبت به فرهنگ‌سازی در این زمینه به نحو احسن ورود پیدا کرده و مشکلات موجود در این راستا را از میان برداریم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.