پای کیک‌های آلوده به قرص مشکوک به خوزستان رسید/شهروندان از مراکز معتبر خرید کنند

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: باتوجه به مشاهده قرص کیک در برخی شهرستان‌های استان، از شهروندان تقاضا می‌شود از مراکز معتبر خرید کنند.

سید مهدی حسینی زاده رییس مرکز بهداشت استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گزارشاتی از برخی شهرستان‌های استان مبنی بر مشاهده قرص در کیک‌ها و بیسکویت‌ها دریافت شده است.

او افزود: با این اقدام برخی افراد که سبب نگرانی و ترس شهروندان شده، انتظار داریم مردم در این خصوص دقت لازم را داشته باشند و موادغذایی موردنیاز خود را از مراکز معتبر تهیه نمایند.

حسینی زاده اظهار داشت: زمان خریداری محصولات مورد نیاز، به خصوص کیک‌ها و بیسکویت ها، حتما به سلامت بسته بندی و نوع آن و همچنین نام شرکت تولید کننده دقت کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان ادامه داد: در صورتیکه بسته بندی محصولات مشکوک به نظر می‌رسد، از خریداری آن محصول خودداری کرده و پس از کنترل محصول آن را مصرف نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کسبه و فروشندگان حتما خرید محصولات را از مراکز پخش موادغذایی معتبر انجام دهند و از خرید محصولات مشکوک و نامعتبر خودداری کنند.

سید مهدی حسینی زاده قرار دادن قرص در کیک را نوعی دیگر از رفتار‌های غیرانسانی دانست و بیان داشت: شهروندان مطمئن باشند که پیگیری‌های لازم درحال انجام است و از ادامه فعالیت این افراد گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.