دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قدیمی‌ترین سازمان در اجرای نظام تعهدی مالی

عضو هیئت علمی و مدیرگروه مالی دانشگاه رازی گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای نظام تعهدی مالی نسبت به کل سازمان‌ها متفاوت است و در این خصوص از قدیمی‌ترین و استانداردترین سازمانهاست.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شاه ویسی عضو هیئت علمی و مدیرگروه مالی دانشگاه رازی گفت : این موفقیت در دانشگاه قطعا باعث افتخار است و ناشی از زحمات تمام همکاران مالی دانشگاه می‌باشد.

او گفت : دانشگاه باید به جای اجرای بودجه برنامه‌ای به سمت بودجه عملیاتی حرکت کند و از این تکنیک‌های پیشرفته بهره‌مند گردد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: شناخت بهای تمام شده خدمات، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای شناخت مشکلات مالی هر سازمانی بسیار مهم است.

مدیر امور مالی دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی نزدیک به ۱۰ سال است که با اجرای حسابداری تعهدی در بین سایر دستگاه‌های استان پیشرو بوده و در این خصوص گام‌های موثری برداشته است.

ساسان جمشیدی افزود: گام دوم ما نظام نوین مالی است که به عنوان پایلوت در بیمارستان معتضدی درحال انجام است و امیدواریم شاهد اجرای آن در تمام واحد‌های دانشگاه باشیم.

او با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی گفت: این کمیته یکی از راهکار‌هایی بود که با تشکیل آن توانستیم منابع محدود بیمه‌ها را هزینه کنیم.

جمشیدی افزود:هم اکنون اضافه کار ستاد دانشگاه و تمامی واحد‌های تابعه همسان سازی شده و با هم پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه از تمام واحد‌های مالی تابعه دانشگاه انتظار داریم پرداخت‌ها در جایی که باید هزینه شود پرداخت گردد گفت: ما انتظار داریم تسهیل و سرعت عمل در پرداخت‌ها بعد از تامین اعتبار، تعامل با مدیران و راضی نگهداشتن ارباب رجوع همواره مد نظر کلیه واحد‌های مالی دانشگاه باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار