برگزاری ششمین جلسه کارگروه فرهنگی - اجتماعی شهرستان کرمانشاه

ششمین جلسه کارگروه فرهنگی - اجتماعی شهرستان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ششمین جلسه کارگروه فرهنگی - اجتماعی شهرستان کرمانشاه با حضور خانی معاون فرماندار و ارائه گزارش توسط ادارات عضو برگزار شد .

در این جلسه  ارائه گزارش مشکلات محله کم برخوردار جعفرآباد توسط پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی مشکلات محله مرادآباد توسط موسسه پیشگیری بهزیستی هماهنگی اورژانس های چهارگانه ؛ 110 - 125 - 115 - 123 در مداخلات اجتماعی با اولویت موارد خودکشی انجام شد .

 مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه و دبیر کارگروه فقر در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی را عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها و کج‌روی های اجتماعی عنوان کرد و گفت: توزیع نابرابر منابع و امکانات سبب اختلاف طبقاتی بین مردم می گردد و به تبع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی روز به روز افزایش می یابد.

 این مسئول در ادامه به برخی از فعالیت ها و اقدامات بهزیستی در حوزه پیشگیری و اجتماعی اشاره کرد در مناطق مذکور اشاره کرد و گفت : علیرغم کمبود اعتبارات ، بهزیستی از تمام ظرفیت ها به منظور خدمت به اقشار محروم و در معرض آسیب استفاده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد .

  خانی معاون فرماندار ضمن تاکید بر اهتمام ادارات و ارگانها در زمینه ارائه خدمات به مردم خصوصا ساکنین مناطق کم برخوردار، گفت: توجه به رفع نیازمندی‌ها و توسعه زیرساخت‌های مناطق کم برخوردار می بایست جزء اولویت‌های دستگاه،های اجرایی باشد.

 در پایان مقرر گردید شهرداری منطقه 3 نسبت به بررسی زیرساختهای محله جعفرآباد و رفع مشکلات موجود اقدام نماید.

 شهرداری با همکاری شبکه بهداشت نسبت به بررسی و احصاء آمار مکانهای طرح غیر بهداشتی دام و طیور در محله جعفرآباد اقدام و نتیجه را به منظور اتخاذ تصمیم در جلسه آتی ارائه نماید .

 طرح تفصیلی نقشه کرمانشاه به منظور بررسی موقعیت جغرافیایی محله مرادآباد از حیث شهری یا روستایی توسط شهرداری ارائه گردد .

 جلسات هماهنگی و مانورهای مشترک بین اورژانس های چهارگانه برگزار گردد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.