کسب 5 مدال رنگارنگ توسط تیم ملی موی تای افغانستان در ازبکستان

تیم ملی موی تای افغانستان در مسابقات بین المللی این رشته به میزبانی ازبکستان خوش درخشید و توانست 3 گردن آویز طلا، یک نقره و یک برنز کسب کند.

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط تیم ملی موی تای افغانستان در ازبکستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی موی تای افغانستان در مسابقات بین المللی این رشته به میزبانی ازبکستان خوش درخشید و توانست 3 گردن آویز طلا، یک نقره و یک برنز کسب کند.

در این مسابقات جواد کریمی در وزن 63.5 کیلوگرم با به ثبت رساندن 3 پیروزی برابر دو حریفی از کشور میزبان و یک حریف از تاجیکستان به مدال طلا رسید.

امین الله کریمی در وزن 57 کیلوگرم جوانان ابتدا با یک استراحت روبرو شد و سپس با به دست آوردن دو پیروزی در برابر حریفانی از ازبکستان و تاجیکستان طلایی شد.

سومین مدال طلای افغانستان توسط سلیم مبارز در وزن  57 کیلوگرم در حالی به دست آمد که او توانست دو پیروزی شیرین برابر رقبای ازبکستانی اش کسب کند.

در ادامه، ابراهیم هزاره در وزن 67 کیلوگرم دو پیروزی مقابل ازبکستان و قزاقستان کسب کرد اما به ورزشکار دیگری از ازبکستان باخت و به مدال نقره بسنده کرد.

محمد خاتمی در وزن 71 کیلوگرم نیز نمایش خوبی داشت و مدال برنز مسابقات را به گردن آویخت.

به نوشته اسپوتنیک، رقابت های بین المللی ازبکستان با شرکت کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان و افغانستان برای پنچ روز به میزبانی تاشکند انجام شد که در آن پنج مبارز، دو داور، یک مربی و یک نفر نیز به عنوان رئیس تیم به نمایندگی از افغانستان حضور یافتند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.