وقتی در دانشگاه‌های استان مرکزی برای عضو فتنه ۸۸ فرش قرمز پهن می‌شود!

دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار است همایشی را با حضور یکی از لیدر‌های فتنه ۸۸ با عنوان «سرآمد زمستون؟» برگزار کند.

چه کسانی اجازه حضور لیدر‌های فتنه ۸۸ را در دانشگاه‌های استان مرکزی صادر می‌کنند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز دانشجو نشستی را با موضوع بررسی روند دموکراتیزاسیون در ایران برگزار خواهد کرد که قرار است محمدرضا جلایی‌پور یکی از عوامل فتنه ۸۸ در این نشست سخنرانی کند، این در حالی است که جلایی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب و پژوهشگر اجتماعی است که پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ سه بار دستگیر شد و به جرم تبلیغ علیه نظام، تجمع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور در حوادث سال ۸۸ چندین ماه در انفرادی به سر برد.

هفته گذشته نیز قرار بود مناظره‌ای با حضور احمد زیدآبادی از محکومین سیاسی و فعالان فتنه سال ۸۸ در دانشگاه اراک برگزار شود که جلوی آن گرفته شد، به راستی چه کسانی اجازه حضور لیدر‌های فتنه در دانشگاه‌های استان مرکزی را صادر می‌کنند؟ و چرا باید دانشگاه‌ها یکی پس از دیگری به پاتوقی برای سیاسی‌کاری تبدیل شود.

مسئولان استانی باید در این روز‌ها که در آستانه انتخابات قرار داریم نظارت بیشتری به برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها دانشگاه‌ها داشته باشند و اجازه ندهند دانشگاه‌ها دستخوش استفاده ابزاری گروه‌های خاص شود.

حال سوال این است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک چگونه با حضور و سخنرانی عامل فتنه در این دانشگاه موافقت کرده است؟ مگر نه اینکه از نان همین سفره انقلاب ارتزاق می‌کند، پس چگونه اجازه حضور یکی از عوامل فتنه را در دانشگاه داده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.