زرینچه: دوست داشتم می‌توانستم در المپیک بازی کنم/ باشگاه‌ها بازیکنان را به تیم امید بدهند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: خودم خیلی دوست داشتم اکنون ۲۰ سالم بود و در المپیک بازی می‌کردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد زرینچه پیشکسوت فوتبال ایران درباره ارزیابی اش از وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: الان این تیم نیاز به حمایت دارد. از رسانه‌ها و باشگاه‌ها تشکر می‌کنم. اگر همه به تیم امید کمک کنند، با توجه به اینکه بچه‌های خوبی عضو این تیم هستند، امید زیادی برای المپیکی شدن داریم.

او افزود: اگر باشگاه‌ها بازیکنان شان را در اختیار تیم امید قرار بدهند، امیدواری ما بیشتر هم می‌شود تا تیم زیر ۲۳ سال مان نتایج خوبی بگیرد.


بیشتر بخوانیدحضور پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در تمرین امید‌ها +عکس


سرپرست مستعفی تیم استقلال درباره تاثیر حضور پیشکسوتان در تمرین این تیم اظهار داشت: همانگونه که علی پروین، توضیحات لازم را ارائه کرد من هم به ۲ - ۳ نفر از بازیکنان و کادرفنی نکات مدنظرم را گفتم. اکنون نباید زمان را از دست بدهیم چراکه زمان از دست رفته هیچگاه باز نمی‌گردد. به بازیکنان تیم امید گفتم فرصتی که فوتبال به این جوان‌ها برای صعود به المپیک قرار داده است، شانس خوبی است تا آن‌ها با تلاش شان فرصت حضور در المپیک را کسب کنند. خودم خیلی دوست داشتم اکنون ۲۰ سالم بود و در المپیک بازی می‌کردم، اما امکان چنین موضوعی وجود ندارد. بازیکنان تیم امید باید فرصت را غنیمت شمرده و آن را از دست ندهند چراکه بهترین فرصت را دارند تا پس از ۴۴ سال به المپیک صعود کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار