مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز:

شبکه برق اهواز از طوفان و باران در امان ماند

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: با اقدامات فنی و پیشگیرانه شاهد پایداری برق در این کلانشهر بودیم و خسارتی به شبکه و پایه‌های برق وارد نشد.

حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به هرس ۲۵ اصله درخت در این کلانشهر و دور کردن درختان از شبکه برق اهواز، در بارندگی و طوفان دیشب هیچگونه مشکل خاصی بوجود نیامد و چند مورد قطعی موقت برق رخ داد که فوری رفع شد.

او درخصوص سقوط پایه و خسارت به شبکه برق بیان داشت: در منطقه آل صافی اهواز دیوار مخابرات با شبکه برق برخورد کرد و خداروشکر سقوط و خسارتی رخ نداد.

کریمی افزود: به منظور پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز حادثه برای شبکه‌ها و آسیب رسیدن به لوازم برقی منازل با اقدامات فنی بسیار گسترده و پیشگیرانه از جمله؛ اورهال فنی شبکه توزیع برق این کلانشهر و هرس درختان انجام شده است و توانستیم به راحتی شبکه برق را مدیریت نماییم.

شامگاه گذشته بر اثر بارش شدید باران همراه با رگبار و رعد و برق و تندباد سبب آبگرفتگی معابر کلانشهر اهواز، کارون، آبادان و خرمشهر شد و بدلیل شدت بارش‌ها و فرسودگی شبکه فاضلاب و نبود ظرفیت مناسب برای دفع آب‌های سطحی، آب حاصل از بارندگی‌ها وارد خانه‌ها و سبب زیر آب رفتن لوازم خانگی آن‌ها شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.