در یازدهمین دوره از مسابقات بازی‌های الکترونیک؛

قهرمانی حسن پاجانی در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک

حسن پاجانی نماینده کشورمان در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک در کره جنوبی (IeSF)، موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته PES۲۰ شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش اصلی یازدهمین دوره از مسابقات IeSF از روز چهارشنبه، ۲۰ آذر به میزبانی سئول پایتخت کره جنوبی کار خود را شروع کرد. این رویداد در سه رشته Tekken ۷، Dota ۲ و PES ۲۰۲۰ نمایندگان کشور‌های مختلف جهان را به چالش کشید که در نهایت حسن پاجانی، نماینده کشورمان توانست با پیروزی در بازی فینال به عنوان قهرمان رشته PES انتخاب شود.

 

مرحله اصلی مسابقات بازی‌های الکترونیک در رشته PES ۲۰۲۰ در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری شد که در مرحله گروهی ۱۶ بازیکن از سراسر جهان حضور داشتند. پاجانی، نماینده کشورمان در مرحله اول در گروه D قرار داشت که با نمایندگان کشور‌های مصر، ژاپن و هند هم‌گروه شده بود و با کسب ۶ امتیاز توانست به عنوان بازیکن دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کند.

 

قهرمانی حسن پاجانی در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک

 

پاجانی در بازی فینال رقابت سختی را تجربه کرد و در بازی اول توانست بعد از کسب نتیجه ۳:۳ در وقت اضافه کار را در ضربات پنالتی تمام کند و به عنوان پیروز میدان وارد دومین بخش بازی فینال شود.

 

قهرمانی حسن پاجانی در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک

 

در دومین بخش بازی فینال شاهد قدرت‌نمایی و بازی خوب نماینده ژاپن بودیم که توانست نتیجه ۵:۲ را کسب کند و نتیجه نهایی بازی به بخش سوم کشیده شد.

 

قهرمانی حسن پاجانی در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک

در نهایت در راند سوم و نهایی بازی فینال شاهد درخشش حسن پاجانی بودیم که با کسب نتیجه ۲:۵ و شکست دادن نماینده ژاپن، نتیجه نهایی ۲:۱ را کسب کرد و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات بازی‌های الکترونیک انتخاب شود و مدال طلای یازدهمین فصل مسابقات IeSF در رشته PES ۲۰۲۰ را بدست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار