رئیس حوزه هنری قزوین:

کتاب زندگی آیت‌الله باریک‌بین منتشر می‌شود

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: زندگی مرحوم آیت الله باریک بین نماینده فقید، ولی فقیه در استان در کتابی با عنوان «سلوکی در پروا» چاپ و منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین با اشاره به اینکه زندگی مرحوم آیت الله باریک بین نماینده فقید ولی فقیه در استان در کتابی با عنوان «سلوکی در پروا» چاپ می‌شود، گفت: کار جمع آوری اسناد، انجام مصاحبه ها، پژوهش و نویسندگی کتاب توسط مسعود آتشگران انجام شده است و امیدواریم با بهره گیری از نظرات بیت آن مرحوم این کتاب چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

مسعود آتشگران نویسنده کتاب «سلوکی در پروا» هم گفت: در این کتاب تلاش کرده ایم ضمن معرفی شخصیت «آیت الله باریک بین» نقش او در مبارزات مردم قزوین در پیش از پیروزی انقلاب و فعالیت‌های صورت گرفته آن مرحوم در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی بررسی شود.

این نویسنده خاطرنشان کرد: برای تدوین «سلوکی در پروا» با بیش از ۸۰ نفر گفتگو شده، همچنین اسناد ساواک و عملکرد دوران خدمت آیت‌الله باریک‌بین بررسی شده است.

او اضافه کرد: این کتاب با هدف الگوسازی، معرفی خدمت‌گذاری با تقوی و تأثیرگذاری فرهنگی عالمی ربانی که هم‌زمان در صحنۀ سیاسی و تحولات اجتماعی حضور فعال داشته، نگاشته شده است.

به گفته نویسنده ، همچنین در طراحی فرم و نوع قلم نگارش اثر که محتوا‌ها براساس آن پالایش، گزینش و چینش می‌شوند، ملاحظاتی در نظر گرفته شده که به حساب آوردن دایرۀ گسترده‌ای از خوانندگان از اهم آن است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار