ارجاع هزار پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد

هزار پرونده تخلف پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد ارجاع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد از ارسال بیش از هزار پرونده تخلف مربوط به صنوف پس از سهمیه بنزین به این اداره کل خبر داد و گفت: تاکنون برای ۹۰ درصد از این پرونده‌ها رای صادر شد.
 
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در نخستین جلسه مشترک اداره کل صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و مسئولان اتحادیه‌ها با بیان اینکه اتحادیه‌ها و نمایندگان صنوف برای رونق خدمات در بازار خواسته‌هایی دارند گفت: به زودی کارگروه رفع موانع داد و ستد به منظور بررسی مطالبات بازار، ارتقاء رضایتمندی کسبه و مصرف کننده تشکیل می‌شود.
 
صمیمی دوست از تشکیل کارگروه رفع موانع داد و ستد در بازار خبرداد و افزود: با اصلاح نرخ بنزین شاهد برخی سوء استفاده‌هایی در بازار بودیم که منجر به گلایه مصرف کنندگان شد به همین منظور با مشارکت جدی بازرسان صنعت معدن و تجارت و بازرسان تعزیرات واحد‌های متخلف شناسایی و به محاکم مربوطه معرفی شدند.
 
او با بیان اینکه کار نظارت بر عرضه کالا و خدمات در بازار به صورت شبانه روزی توسط بازرسان و سامانه‌های تعریف شده پایش می‌شوند از مسئولان اتحادیه‌ها خواست تا با مردم و دولت برای بازگشت آرامش به بازار همکاری کنند.
 
مدیرکل صنعت معدن و تجارت هم به تلاش بی وقفه برای کنترل بازار در قالب گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: البته کمبود برخی امکانات باعث می‌شود که در فرایند بازرسی یا اعمال قانون ناخواسته تعلل شود که البته با پایش مستمر، همه بازار‌های استان با حضور بازرسان کنترل می‌شود.
 
حسین پور با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد صنفی و ۸۲ اتحادیه در استان فعال است از طرح جدید نظارتی ویژۀ شب یلدا خبر داد و افزود: در این طرح که از دیروز آغاز شده و تا سی ام آذر ماه ادامه دارد، بازرسان به واحد‌های فروش خشکبار و میوه و تره بار نظارت می‌کنند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.