در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

حناچی: شرکت «بیدود» خودش باید پاسخگوی تعهداتش باشد/ تخلیه شهر تهران امکان پذیر نیست

حناچی در خصوص پول‌های بلوکه شده در حساب بیدود گفت: بیدود یک شرکت خصوصی است که خود باید پاسخگوی تعهداتش باشد.

توضیحات شهردار تهران درباره پول‌های بلوکه شده شهروندان در حساب بیدودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره‌بار جلال آل احمد و فروشگاه شهروند بیهقی به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا با بیان اینکه تلاش می‌کنیم شب یلدا برای مردم خاطره‌انگیز شود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر همین اساس تمامی اقلام فروشگاه شهروند و میادین میوه و تره‌بار ارزان‌تر از بازار عرضه می‌شود.

شهردار تهران با بیان اینکه فروشگاه شهروند طی اقدامی خیرخواهانه و با همکاری مؤسسه محک یک درصد از سود خود را برای کمک به این مؤسسه خیره پرداخت می‌کند، گفت: امیدواریم که مردم هم از این کار خداپسندانه حمایت کنند، زیرا سرطان علاوه بر درد، هزینه هم دارد.

حناچی با بیان اینکه مبنای قیمت در شهروند و میادین میوه و تره‌بار حمایت از مصرف‌کننده است، گفت: تلاش می‌کنیم اقلامی را با برند‌های ایرانی همراه با کنترل قیمت عرضه کنیم.

او افزود: تمامی اقلام در این مدت با ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف فروخته می‌شود.

شهردار تهران افزود: فروشگاه شهروند مؤسسه‌ای اقتصادی است که فعالیتش بر اساس اساسنامه صورت می‌گیرد و در این راستا می‌تواند اقدام به فعالیت‌هایی کند که در راستای منافع شهروندان باشد.

حناچی در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات چند روز قبل خود مبنی بر ضرورت تخلیه تهران به خاطر افزایش آلودگی هوا گفت: تخلیه امکان پذیر نیست و منظور من تعطیلی فعالیت‌های آلاینده بوده است.

او در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص نامه علیخانی عضو شورای شهر تهران در مورد کمک ۲ و نیم میلیاردی شهرداری به پلیس راهور، گفت: مقرر شده است که برای سهمیه بنزین رانندگان تاکسی کمک‌ شود که این کار در دست اقدام است.

شهردار تهران با بیان اینکه هنوز نامه آقای علیخانی را نخوانده‌ام،گفت: وقتی نامه را خواندم می‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم.

حناچی در پایان در خصوص پول شهروندان ایرانی که در حساب شرکت بی‌دود بلوکه شده و امکان بازگشت آن هم تاکنون فراهم نشده است، گفت: در مورد شرکت بیدود ما صرفا فضای کسب و کار را فراهم کردیم و بی‌دود یک شرکت خصوصی است که خودش باید پاسخگوی تعهداتش باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار