مدیر عامل شرکت بیدود مطرح کرد؛

ادامه فعالیت بیدود درصورت حمایت شهرداری

باقری گفت: اگر شهرداری تهران از دوچرخه‌های اشتراکی بیدود حمایت کند ما به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

رضا باقری مدیر عامل شرکت بیدود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درخواست شهرداری تهران برای آماده سازی بستر استفاده آسان تر برخی از اقشار جامعه مانند دانشجویان و کارکنان شهرداری، گفت: قرار بر این است با حمایت شهرداری تهران تعدادی از مشاغل مانند دانشجویان و کارمندان شهرداری با پرداخت ودیعه از سوی شهرداری تهران بتوانند از خدمات دوچرخه‌های اشتراکی استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت بیدود افزود: نزدیک به ۴ ماه پیش بود که شهرداری تهران این پیشنهاد را مطرح کرد تا شهرداری با پرداخت ودیعه امکان دسترسی کارمندان شهرداری و دانشجویان را به دوچرخه‌های بیدود را فراهم کند.

باقری در پاسخ به این سوال که مبلغ پرداخت ودیعه از سوی شهرداری تهران چه قدر است، تصریح کرد: این رقم بستگی به تعداد افرادی دارد که می‌خواهند ثبت نام کنند و تا به امروز آماری ارائه نشده است اما خبر درخواست ۸ میلیارد تومان صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: حناچی: شرکت «بیدود» خودش باید پاسخگوی تعهداتش باشد/ تخلیه شهر تهران امکان پذیر نیست 


او با اشاره به این نکته که در حال حاضر با شهرداری تهران برای ادامه فعالیت مشغول رایزنی هستیم، بیان کرد: اگر شهرداری تهران از دوچرخه‌های اشتراکی بیدود حمایت کند ما به فعالیت خود ادامه می‌دهیم و اگر حمایت انجام نشود ترجیح می‌دهیم که ادامه فعالیت خودمان را در شهر‌هایی داشته باشیم که از ما حمایت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بیدود با اشاره به تغییرات در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: با روی کار آمدن آقای حجت در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران رویکرد جدیدی نسبت به ادامه فعالیت شرکت بیدود ایجاد شده است و امیدواریم فعالیت شرکت بیدود بهتر از قبل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار