در حوزه حقوق شهروندی؛

آموزش و پرورش کردستان دستگاه برتر استان شد

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از کسب عنوان دستگاه برتر استانی در زمینه اجرا و تحقق حقوق شهروندی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری کردستان، آموزش و پرورش استان در سال ۹۷ در حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی به عنوان دستگاه برتر استانی انتخاب و معرفی شده است.

او با بیان اینکه عملکرد و برنامه‌های حقوق شهروندی استان در شش حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: بر اساس ارزیابی‌های ستاد صیانت از اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷، با توجه به شاخص‌های ابلاغی و ارزیابی‌های مستمر، آموزش و پرورش کردستان موفق شد عنوان دستگاه برتر استانی را در این راستا کسب نماید.

قربانی از اهتمام مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان، همکاری فرهنگیان و تلاش مسئولین ستاد صیانت از حقوق شهروندی اداره کل و دبیرخانه استانی و همراهی کلیه دست اندرکاران امر در عملیاتی نمودن برنامه‌های این حوزه، ارتقاء شاخص‌ها و کسب این موفقیت تشکر کرد.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستانی با ارسال لوح، از مدیر کل آموزش و پرورش کردستان و اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای برنامه‌ها و ارتقاء حقوق شهروندی و کسب رتبه برتر استانی تقدیر کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.