برپایی ۶ اسکان اضطراری در خوزستان/آبگرفتگی در پنجمین روز همچنان جولان می دهد

در پی بارش های اخیر در شهرهای مختلف خوزستان به ویژه آبادان و اهواز بسیاری از مناطق این دو شهرستان متاثر از سیلاب ناشی از آن شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بارش باران سه ساعته عصر دوشنبه و ادامه آن در روزهای بعد خیابان‌ها و معابر اهواز را زیر آب برد.

واحدهای مسکونی کوت عبدالله و کوی علوی و شهرک دانشگاه اهواز همچنان از آب و فاضلاب تخلیه نشده است.

برخی مناطق شهر اهواز بخصوص کوی علوی دچار آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب است.

برپایی ۶ اسکان اضطراری در خوزستان/آبگرفتگی در پنجمین روز همچنان جولان می دهد

در این بین با بحرانی شدن وضعیت فاضلاب اهواز، فاضلاب به خانه‌ها نفوذ کرد، مدارس و دانشگاه‌ها در ۱۳ شهر و ادارات شهرهای اهواز، آبادان و کارون در روزهای گذشته تعطیل شدند.

برپایی ۶ اسکان اضطراری در خوزستان/آبگرفتگی در پنجمین روز همچنان جولان می دهد

هم اکنون آبگرفتگی در معابر و خیابان‌های اهواز در حالی جولان می‌دهد که شهردار اهواز دیشب در خبر ۲۱ از خارج کردن آب از سطح شهر در مدت زمان ۲۴ ساعت خبر داده بود.

برپایی ۶ اسکان اضطراری در خوزستان/آبگرفتگی در پنجمین روز همچنان جولان می دهد

تاخیر در پرواز‌های فرودگاه اهواز بدلیل وقوع پدیده مه

وقوع پدیده مِه سبب تاخیر در ۱۱ پرواز ورودی و خروجی صبح جمعه فرودگاه اهواز شد.

براساس اعلام مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز، پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره ۴۳۲ در ساعت ۷:۱۰ دقیقه به مقصد شیراز، پرواز ساعت ۸:۳۰ دقیقه هواپیمایی کارون به مقصد اصفهان به شماره ۲۶۲۳، پرواز ساعت ۹ صبح ایران ایرتور با شماره ۹۸۹ به مقصد تهران، پرواز ساعت ۹:۵۰ هواپیمایی وارش با شماره ۵۸۵۳ به مقصد تهران، پرواز ساعت ۱۰هواپیمایی زاگرس به شماره ۴۰۰۰ به مقصد تهران، پرواز شماره ۴۱۰ ایران ایر به مقصد تهران در ساعت ۱۰:۵۰، پرواز شماره ۴۰۱۶ زاگرش در ساعت ۱۰:۵۰ به مقصد تهران، پرواز هواپیمایی کارون در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه به شماره ۲۶۳۳ به مقصد رشت با تاخیر انجام می‌شوند.

آخرین وضعیت سیلاب استان‌های هرمزگان و خوزستان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:در پی بارندگی‌ها و طغیان رودخانه سنگی در شهرستان رودان استان هرمزگان، یک پسربچه به علت بی‌احتیاطی جان خود را از دست داده و همچنین طغیان این رودخانه موجب مسدود شدن راه ۱۰ روستا شده است.

با اقدامات صورت‌گرفته، آبگرفتگی در مناطق بحرانی اهواز مانند باقر شهر و کوی ۲۲ بهمن برطرف شده،‌ ولی آبگرفتگی شدید در شهرک دانشگاه و در مناطقی از غرب و شرق شهرستان کارون همچنان ادامه دارد.

دستگاه‌های مختلف از جمله هلال احمر، بسیج، سپاه،‌ ارتش و دیگر دستگاه‌های خدماتی در این دو استان حضور دارند و نسبت به اقدامات لازم، انجام وظیفه می‌کنند.

واحد های مسکونی کوت عبدالله و کوی علوی و شهرک دانشگاه اهواز همچنان از آب و فاضلاب تخلیه نشده است.

برخی مناطق شهر اهواز بخصوص کوی علوی دچار آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب است.

برپایی ۶ اسکان اضطراری در خوزستان

 علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تا کنون ۶ اردوگاه اسکان اضطراری در شهر‌های خوزستان برای افراد متاثر از بارش‌های اخیر استان خوزستان برپا شد که از این تعداد سه اردوگاه در اهواز، ۲ اردوگاه در آبادان و یک اردوگاه در کارون برپا شده است.


خدادادی افزود: در این اردوگاه‌ها یک هزار و ۳۹ نفر اسکان اضطراری شده اند.

او با اشاره به اینکه تاکنون امدادگران جمعیت هلال احمر به ۲ هزار و ۲۳۱ خانوار امداد رسانی کردند ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۱۲۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ماهانه، ۲ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم نایلون پوششی، سه هزار و ۱۰ تخته پتو، یک هزار و ۴۴۹ تخته موکت و ۵۰ هزار قرص نان بین اهالی مناطق و خانوار‌های متاثر از آبگرفتگی منازل توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: همچنین هم اکنون ۴۷ تیم امداد و نجات این جمعیت متشکل از ۲۶۰ نجات گر مشغول ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار