در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ثبت نام مسکن ملی استان تهران تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام در طرح مسکن ملی استان تهران تا ساعاتی دیگر خبر داد.

آغاز ثبت نام اقدام ملی استان تهران تا ساعاتی دیگر/ متراژ‌های ۷۵ متری با قیمت‌های ۱.۵ تا ۲.۵ میلیون تومانمحمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه از امروز ۳۰ آذر ساعت ۱۰ صبح ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۳ استان باقی مانده کشور از جمله تهران، قزوین و البرز آغاز می‌شود، گفت: آخرین مرحله دور اول طرح اقدام ملی مسکن از امروز  آغاز و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه امروز ثبت نام مجدد ۵ استان دیگر با توجه به حجم تقاضا انجام خواهد شد، اظهار کرد: در برخی از شهر‌ها به دلیل حجم زیاد تقاضا مجددا ظرفیت‌هایی را ایجاد و همزمان با ۳ استان تهران، البرز و قزوین ثبت نام استان‌های زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان را هم آغاز خواهیم کرد.

محمودزاده با اشاره به اینکه برای تهران ۴ شهر از جمله پرند، پردیس، ایوانکی و هشتگرد را در نظر گرفته‌ایم، گفت: ۱۴ شهر دیگر در شهرستان‌های استان تهران که عبارتند از دماوند، کیلان، آبسرد، فیروزکوه، ورامین، قرچک، پیشوا، شریف آباد، پاکدشت، فرون آباد، شهریار، صفادشت، اسلامشهر و رباط کریم را در نظر داریم.


بیشتر بخوانید: آغاز ثبت نام ۷۰ هزار واحد طرح مسکن ملی در تهران


متقاضیانی که شرایط ثبت نام را نداشته باشند در همان مراحل اولیه حذف می‌شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای استان تهران ۷۰ هزار ظرفیت جهت ثبت نام در نظر گرفته ایم که با ۲۰ هزار ظرفیت در استان‌های دیگر در مجموع ۹۰ هزار ثبت نام فردا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه واحد‌های مسکونی که برای شهر جدید هشتگرد در نظر گرفته‌اند مشمول متقاضیان تهرانی و استان البرز می‌شود، گفت: بخشی از این شهر را به عنوان سهمیه‌ای برای متقاضیان تهرانی در نظر گرفته‌ایم و بخش عمده‌ای از آن را برای متقاضیان استان البرز در نظر گرفته‌ایم.

محمودزاده درباره تکمیل ظرفیت‌های ثبت نام در همان دقایق اول گفت: متأسفانه این مشکل وجود دارد و یک موضوع طبیعی است به همین دلیل ما از ۲ الی ۳ روز پیش اقدام به اطلاع رسانی می‌کنیم تا متقاضیان از همان دقایق ابتدایی مراحل ثبت نام را انجام دهند و متأسفانه راه حل دومی هم برای این موضوع وجود ندارد.

متاقضیان تأیید شده پیامک تکمیل ثبت نام را دریافت می‌کنند

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: متقاضیان مطمئن باشند که سامانه تنها ثبت نام کنندگانی که واجد شرایط لازم باشند را پذیرش می‌کنند و متقاضیانی که حتی یکی از شرایط ثبت نام را نداشته باشند را بلافاصله حذف می‌کند.

او گفت: متقاضیان برای ثبت نام حتما باید واجد ۴ شرط از جمله فرم ج آن‌ها سبز باشد، پس از انقلاب هیچ تسهیلات دولتی مبنی بر ملک، زمین و یا تسهیلات خرید مسکن را دریافت نکرده باشند، سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد نظر را داشته باشند و متأهل و یا سرپرست خانوار باشند.

محمودزاده با اشاره به اینکه متقاضیانی که شرط‌های لازم را نداشته باشند از سامانه حذف می‌شوند، اظهار کرد: پس از آن که متقاضیان حذف شدند ظرفیت‌های جدیدی ایجاد می‌شود که در مراحل بعدی می‌توانیم از متقاضیان واجد شرایط ثبت نام به عمل آوریم.

ظرفیت ۹۰ هزار نفری برای استان‌های تهران، البرز، قزوین

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیانی که شرایط آن‌ها پذیرفته و در سامانه ثبت نام می‌کنند پس از طی مراحل قید شده با پیامک خرید، مراحل بعدی را برای تکمیل ثبت نام طی کنند.

او گفت: هم اکنون نمی‌توانیم تاریخ جدیدی برای ثبت نام دور جدید طرح اقدام ملی اعلام کنیم، اما وزارت راه و شهرسازی و تمامی ادارات زیر مجموعه درحال آماده سازی و تأمین زمین جهت ثبت نام هستند و ما تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر طرح اقدام ملی مسکن می‌کنیم.

محمودزاده با اشاره به اینکه متوسط متراژ در نظر گرفته شده برای طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران ۷۵ متر است، اظهار کرد: ممکن است برخی از متراژ‌ها برای متقاضیان کمتر از ۷۵ متر باشد و برای برخی از متقاضیان ۹۰ تا ۱۰۰ متر باشد، اما ما طبق الگوی مصرف متوسط متراژ‌های در نظر گرفته شده برای این واحد‌ها را ۷۵ متر در نظر گرفته‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هزینه در نظر گرفته شده برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن قیمت تمام شده ساخت واحد‌های مسکونی است، گفت: متوسط قیمتی که برای ساخت هر واحد در نظر گرفته شده ۱.۵ تا ۲.۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و تفاوت بسیار فاحشی با نرخ‌های موجود در بازار آزاد دارد.

او یادآور شد: اگر متقاضیان ذهنیت قیمت‌های ۵ سال پیش را داشته باشند شاید این قیمت‌ها برای آن‌ها بسیار بالا باشد، اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود سعی کرده‌ایم بهترین و ارزان‌ترین قمیت را متقاضیان در نظر بگیریم.

محمودزاده اظهار کرد: متقاضیان در ابتدا باید ۳۰ درصد از قیمت تمام شده را به صورت آورده پرداخت کنند و به صورت مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت واحد‌های مسکونی هزینه‌ها را پرداخت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی هیچ برنامه‌ای برای ساخت واحد‌های مسکونی ۲۰ تا ۳۰ متری را ندارد، بیان کرد: ما طبق الگوی مصرف متراژ واحد‌هایی که برای ساخت در نظر گرفته‌ایم ۷۵ متر است و هیچ برنامه‌ای در جهت همکاری با شهرداری جهت ساخت واحد‌های کوچک متراژ را نداریم.

او اظهار کرد: شرایطی که شهرداری‌ها برای ساخت این واحد‌ها در نظر گرفته‌اند بسیار متفاوت‌تر از وزارت راه و شهرسازی است و به نظر می‌رسد که الگوی ساخت آن‌ها با الگوی ساخت سایر دستگاه‌ها متفاوت است.

محمودزاده بیان کرد: از فردا ساعت ۱۰ صبح ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن آغاز و تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۲ دی ماه ادامه خواهد داشت که البته به نظر می‌رسد با توجه به استقبال شدید متقاضیان در همان ساعات ابتدایی ظرفیت‌ها تکمیل می‌شود بنابراین متقاضیان جهت ثبت نام در این طرح باید زودتر برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد منصوری اصل
۱۵:۵۵ ۲۴ دی ۱۳۹۹
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا كاظمى
۱۲:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام ظرفیت تهران را بیشتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا كاظمى
۱۲:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام من هم خيلي درگير خانوادم هستم با دو دختر كه همسرم از من طلاق گرفته واقعا برام سخت هستش كه بخوام اين دو بچه رو بزرگ كنم گاهي اوقات از نون شب خودم ميزنم و به اونا ميدم واقعا اين وضعيت من رو خيلي ناراحت ميكنه و اينكه ما حتي سر پناه هم نداريم و من ديگه در توانم نيستش كه بتونم خونه اجاره كنم چه برسه به رهن! لطفا كمكم كنيد.
تهران
Iran (Islamic Republic of)
داریوش تانره
۱۱:۱۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
پردیس



رباطکریم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی الفی عطالو
۲۳:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
من الان ۹ ساله مستجرم واقعان برام سخته با دو فرزند کارم آزاده درآمد ان چنان ندارم سه ماهه خونه موندم کسی هم بهم پول نمیده چیکار کنم هر چی در میان به خونه مستجرم میدم این انصافه ما هم انسان هستیم دلتان براون بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
نسرین رضوی
۱۸:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
نام نویسی طرح مسکن مهر. مستاجر
Iran (Islamic Republic of)
ایرج چراغی
۱۰:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
25 سال هست که مستاجر هستم راننده ماشین سنگین هستم و درآمد جوابگوی خورد خوراک کرایه نیست
Iran (Islamic Republic of)
کیوان مرادی
۲۰:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
خونه میخام
Iran (Islamic Republic of)
رضاکمانکش
۲۰:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ مرحله دوم برای ثبت نام چه روزی هستش
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر سروری
۱۹:۵۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
وقتی ثبت نام شروع میشود سایت اصلا باز نمیشه خواهشم کسانی که جا میمانن حضوری ثبت نام کنن در صورت امکان
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر سروری
۱۹:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
وقتی ثبت نام شروع میشود سایت اصلا باز نمیشه خواهشم کسانی که جا میمانن حضوری ثبت نام کنن در صورت امکان
Iran (Islamic Republic of)
قاسم پورمحمدی
۲۱:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام سهمیه اسلامشهر در طرح ملی مسکن در شهر اسلامشهر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
مستاجر هستم.وبازنشته تامین اجتماعی.
32سال هست ازدواج کردم.
ازمستاجری خسته شدم.چون پول پیش کم دارم هرچی ازبیمه میگیرم می دم صاحب خانه.
زندگی برایم سخت شده.
Iran (Islamic Republic of)
علی مالکی نیا
۱۵:۰۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
بازنشته تامین اجتماعی. مستاجر
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۳:۰۷ ۱۱ دی ۱۳۹۸
مسئولین محترم شهر کرمانشاه بی خانمان زیاد داره لطفا ب این شهر توجه بیشتری کنید تا اونایی ک جا ماندن دوباره ثبت نام کنن ولی تا اونجایی ک میدانم هیچ کس موفق ب ثبت نام نشده فقط عده ای خاص........ دولت تدبیر و امید اگه این طرح برای افراد بی خانه قرار دادی پس عدالت هم رعایت کن همیشه کرمانشاه محرومه
Germany
محمود ولیزاده
۱۳:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
سلام خونه ندارم مستجرم دماوند مسکن مهر مشینم کارگر ساختمانم با دوتا بچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۶ دی ۱۳۹۸
فرمش کجاست پس؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۲ ۰۵ دی ۱۳۹۸
سلام من میخوام ثبت نام ملی مسکن ولی ظرفیت پرشده کی نوبت به ما میرسه ساکن تهرانسر هستم مسولین لطفا جاماندگان ثبت نام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۴ دی ۱۳۹۸
به خدا نمیدونم چکار کنم مستجر هستم کل پول پیش من ۶میلیون بااین ۶میلیون یه خونه ۳۰متردر ملارد گرفتم ماه ۶۰۰هزار کریه خونه میدم نمیدونم چجوری برای ثبت نام مسکن ملی اقدام کنم
Japan
رستمی
۰۱:۳۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
سلام وخسته نباشی مرحله دوم درنظرنداری
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا امینی دهج
۰۲:۲۲ ۰۳ دی ۱۳۹۸
ثبت نامه مسکن مهر دماوند
Iran (Islamic Republic of)
یعقوبی
۱۷:۱۳ ۰۲ دی ۱۳۹۸
سلام مستجرم خانه ندارم در پا کدشت هستم چطوری باید ثبت نام کنم شرایط پرداخت قسط رو هم دارم
Iran (Islamic Republic of)
محسن ابراهیمی
۱۶:۰۷ ۰۲ دی ۱۳۹۸
کسانی که ساکن شهر تهران بودن ، امکان ثبت نام تو شهرهای دیگه رو داشتن؟ (مثل پردیس)
خواهشا" اگه کسی اطلاعاتی داره منو راهنمایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۵۷ ۰۲ دی ۱۳۹۸
بله‌ ساکن شهر تهران فقط میتونست پردیس رو انتخاب کنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن ابراهیمی
۰۹:۱۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
آخه در مراحل ثبت نام باید آدرس و کد پستی محل زندگی که 5 سال سابقه زندگی داشتی رو وارد میکردی
باتوجه به اینکه در مرحله اول پردیس رو انتخاب کرده بودم ، در مراحل ثبت نام دیگه نمیشد تغییرش داد و باید آدرس و کد پستی پردیس رو وارد میکردی!!!
Iran (Islamic Republic of)
بهروز ذی شان
۱۸:۱۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
خوب
Iran (Islamic Republic of)
یوسف جمال گل گوند
۱۷:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
شهرستان پردیس
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۷:۴۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
متاسفا باید بدونیم که اصلا ثبت نام فیلمه هیچ ثبت نامی وجود نداره مگر میشه 70 هزار نفر نصف روزه نام نویسی کنند برای ما صندلی خالی مونه الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۷:۴۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
متاسف
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۷:۴۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
متاسفا باید بدونیم که اصلا ثبت نام فیلمه هیچ ثبت نامی وجود نداره مگر میشه 70 هزار نفر نصف روزه نام نویسی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
پس ما بيچارها باید چکار کنم چرا همش به فکر جیب خودشون هستن
United States of America
مریم اسدی
۱۵:۱۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
پردیس
Iran (Islamic Republic of)
در حسرت خانه
۱۴:۵۰ ۰۱ دی ۱۳۹۸
کیلو چند بود مگه؟ تموم شد ؟عجب دیر رسیدم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی. حبیبی. ده عرب
۱۳:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۸
مت 15. سال خانه را بعلت بدهی فروختم واکنو ن خانه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۲:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
مسکن ملی همون مسکن مهرفقط اسمش عوض شده دیدن مسکن مهرجواب نداداین کلک روزدن,همه زمینها هم توجاهای پرت واقعاخودمسئولین محترم حاضرندباخانواده خودیک هفته تواین جوربیقوله هازندگی کنند?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام مسکن ملی نفرمایید بفرمائید ی درآمد خوب برای آقایان بفکر طبقه پایین هستن دولت تدبیر امید از گرونی بنزین مشخص شد چقدر بفکر طبقه پایین جامعه هستن درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام
چرا نمی شه وارد سایت شد،تمام شهرهای متعلق به تهران هم ظرفیت پر شده
پس ما چکار کنیم با این وضعیت گرانی مسکن و مستجری و کرایه های سنگین خانه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۱:۲۳ ۰۱ دی ۱۳۹۸
همیشه ددددددروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام
چرا شهرداریها برا پایان کار به سیستم حیاتی اعلام حریق و تجهیزات اطفاء حریق اهمیت لازم را نمیدن و اون رو اجباری نمیکنن اگر خدای نکرده حریقی در یکی از این مجتمعها رخ بده چه کسی پاسخگوی جان و مال مردمه یادمان باشه خطر همیشه در کمین است. لطفاً شما رسانه ها در این مورد پیگیر بشید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی عباسی
۰۰:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
انشاالله که خداوند خودش زحمت شما رو جبران میکند
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۰:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۸
فقط سوال اینجاست که وقتی همه ظرفیت ها پرشده برای چی سایت و بازگذاشتین
دو ساعت طول کشید که مدارک و اسکن کنیم و ظرفیتش رو پایین بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه محمدی کوکنه
۰۰:۰۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
فاقد خونه
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا مجیدی
۲۳:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مردم روخیلی معطل نکنین جواب قطعی بدین
Iran (Islamic Republic of)
زهراعنبرستانی
۲۳:۲۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
چرا ثبت نام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مردم رو به مسخره گرفتن بخدا داره حق خوری، نا عدالتی داره میشه هنوز نیم ساعت نشده زد ظرفیت تکمیل شده بابا این مراحلی که گذاشتن برای تکمیل مشخصات خودش 20 دقیقه طول می کشه من نمیدونم چطور در عرض 20 دقیقه ظرفیت تکمیل شده .اصلا شک ندارم ظرفیت کامل نشده خودشون سایت رو بستن بقیه ظرفیت رو نگهداشتن برای دوست آشنايان خودشون
Iran (Islamic Republic of)
mohamad reza delshad
۲۰:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
هر کاری میکنم ثبت نام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۹:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خیلی باحال هستید خداییییییییییییییییییی!!!!
ظرفیت همه شهر ها تکمیل شده هستش!!!
از صبح ساعت 10 دارم تلاش میکنم تو استان تهران و همه شهرهایی که گفته شده اما میزنه تکمیل شده!!!!!! اخه مگه داریم ؟؟ مگه میشه؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۴۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
این کاری که انجام شد فقط باعث بالا رفتن قیمت ملک تو پرند و پردیس شد قیمت ملک تو پرند رو قراره متری سه ونیم میلیون با مردم حساب کنن . در صورتی که تا همین چند روز پیش با متری سه تومن کلید تحویل میدادند با این هجوم و اشتیاق مردم فعلا فروشنده ها یا توقف کردند یا قیمت رو بردن بالا . . فکر میکنم بزودی پرند و پردیس هم بالای متری پنج تومن معامله بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
من وامثال من که سر کار بودیم و دسترسی به اینترنت نداشتیم و نتونستیم ثبت نام کنیم چکار باید بکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
جمال الدین
۱۸:۲۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سلام آقا مگه میشه ساعت10.20دقیقیه ظرفیت تکمیل شده باشه اگه درسته پس خیلیا مشکل دارن یفکری بکنین
Iran (Islamic Republic of)
mht
۱۷:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بابا خداوکیلی اینجوری اذیت نکنید مردمو مثل سورپرایز وزیر چرا مردمو با نداشته هاشون اذیت میکنید ساعت 10 و ربع اسلامشهر تکمیل ظرفیت شده ؟مگه داریم . پیگیری کنید اجازه بدید تمام کسایی که نیاز دارن و دستشون از خونه خریدن دوره ثبت نام کنن . مرد باشید .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
والامن هرسایتی که رفتم ظرفیت تکمیل شد لطفا بگید ما چه جوری باید ثبت نام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
کمی خوش شانس
۱۶:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
من که ساعت ده با موبایل رفتم تو سایت شهرها رو دیدم بهترینس پردیس بود انتخاب کردم کد رهگیری هم گرفتم بعد چند دقیقه گویا تنها کسی بودم که پردیس ثبت نام کرده ولی بقیه شهرها رو مطمئن بودم بین نیم ساعت تا یک ساعت بعدش هم باز بود
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر میرزائی
۱۶:۴۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
واقعا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جعفر مطلبی
۱۶:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خداوکیلی این چه وضعی برای مردم درست کردین ..
من از صبح رفتم ثبت نام کنم ..میگه ظرفیت پره‌‌...
این درست اخه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
با سلام دوستان اگه دقت کرده باشید سود این طرح 18 درصد یعنی چیزی که الان بانکا دارن پرداخت میکنن و نیازی به صبر کردن و وقت گذاشتن و گرفتن مسکن تو ناکجا آباد رو هم نداره ، طرحشون اگه مثل مسکن مهر بود عالی بود ولی این طرحشون مزخرفه لطفا با آگاهی بیشتری اقدام به ثبت نام کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۵۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
محمدقاسم مهری ملکوتی
۱۴:۵۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
تهران پردیس شهرک صنعتی خرمدشت سرایدارم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی رضایی
۱۴:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خوبه اگه واقعا هرکی خانه نداره
Iran (Islamic Republic of)
Mojtaba
۱۴:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
همه ي شهرها پر است و نميتوان ثبت نام كرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی اسدی راد
۱۴:۴۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بازنشته هستم ومستجر
Iran (Islamic Republic of)
منصوری
۱۴:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سلام تمام شهرها تکمیل ظرفیت شدن یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر میرزائی
۱۶:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خیلی از لطفی که به این مردم که بستی صاحب خونه میشن ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
سارا معصومیان
۱۴:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل محجوبی
۱۳:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
از صبح هرچی تلاش کردم سایت بسته بود و نتوانستم اسم بنویسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
اصلاوقت نشد ثبت نام کنیم،زمانش خیلی کمه،بدون برنامه است
Iran (Islamic Republic of)
پرنون
۱۳:۲۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بنده ساکن تهران هستم ومسکن در خواستیم را دماوند زدم الان نمیدونم بهم تعلق میگیره یا وجایی نیست که تا ظرفیت پر نشده من برم ومسکن مورد در خواستیم جابه جا کنم
Iran (Islamic Republic of)
سیفی
۱۲:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
کجا باید بریم ثبتنام چرا سایتش بستس؟
Iran (Islamic Republic of)
Mehrdad bazdar
۱۲:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سلام این مسکن عالی است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
واقعا رسیدگیتون خیلی ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
حسین توسلی.کجانی.
۱۲:۱۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بنده.موفق.به.ثبت.نام.نشدم
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه ولیزاده دزقی
۱۲:۱۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
باسلام خدمت شمامسئولین باسپاس که حداقل به فکر جماعت قشر کم درامد جامعه ام هستین امیدوارم این طرح واقعابرای منی که از سن 15 سالگی شاغل هستم وحتی یک هزار تومنی پس انداز ندارم مفید باشد ومن ومادرم و خواهرهای ام را ازشر این صاحب خانه ها راحت کند امیدوارم هرچه زودتر این منازل اماده و تحویل داده شود. باسپاس وتشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
علي گودرزي
۱۲:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بسيار عالي
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل فراهاني
۱۲:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
ثبت نام طرح مسكن براي پرديس
United States of America
مهدی جبارپور
۱۲:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مسکن
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۱:۵۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
همش زد ظرفیت تکمیل غیر فرون آباد و پرند
Iran (Islamic Republic of)
حکیم
۱۱:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مردم رو از ثبت نام جا میدازید
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی علیپور شانجانی
۱۱:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بازنشسته هستم مستاجر م .با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
علی رضاشفیعی
۱۱:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بابت ثبت نام مسکن مهر اگر امکان داره توضیحاتی بهم بدین ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
بهروز قنبری
۱۱:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
پردیس تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سایت باز نمیشه فکر کنم اشتباه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
متاسفم با این ثبت نامشون!!!! در عرض نیمساعت ظرفیتهای شهرهای قابل اعتنا تکمیل شده!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
دقیقا به نظر میاد کاملا سر کارییه . در عرض بیست دقیقه برام ژیام خطا می داد بعدش پیامک کد برایم دیر امد و ارتباط را قطع می کردنند در همین عرض بیست دقیقه آخرش ظرفیت تمام . یه جای کار ایراد داره
Iran (Islamic Republic of)
حسین توسلی.کجانی.
۱۱:۳۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سلام تو۵دقیقه ظرفیت میشدم که میشه همچین چیزی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
با سلام و احترام
پیرو ثبت نام موفق در طرح اقدام ملی مسکن بصورت اتفاقی متوجه مشکل قرمزی فرم ج بخاطر یک ثبت نام اولیه در مسکن مهر شدم در حالیکه حتی تشکیل پرونده هم برایش نداده بودم.

با پیگیریهای فراوان و مکاتبات و مکالمات فراوان جناب آقای مهندس محمودزاده 28آذر در مصاحبه ای اعلام کردند که بنده و امثال من به ادارات استانی مراجعه و مشکل را پیگیری کنیم.

آیا ایشون اطلاع ندارن که پروسه تغییر فرم ج از قرمز به سبز حداقل 6 ماه زمان میبره؟!

تا این مشکل حل بشه کار از کار گذشته و کسایی که با هزار زحمت تو طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردن به خاطر همین مشکل ناخواسته حذف خواهند شد و نوشدارو بعد مرگ سهراب هستش !!!

لطفاً این مشکل رو پیگیری عاجل بفرماید تا با بخشنامه یا دستورالعمل دیگه ای حل بشه تاحق مردم ناعادلانه ضایع نشه.

این مشکل خیلی بزرگ خواهد بود و طرح ملی مسکن رو به چالش میکشه.

طبق اطلاعات موثق بنده از مسئولین سازمان ملی مسکن روزانه 40-50 پرونده اصلاح فرم ج بررسی میشه.
نزدیک 100 هزار نفر طبق آمارهایی که مسئولین وزارتخانه داده اند با فرم ج قرمز تو طرح اقدام ثبت نام کردند که اکثر اینها فقط ثبت نام اولیه مهر رو داشتن.....این تعداد بخوان از طریق اداری پیگیری کنند 2000 روز زمان میبره تا همه بررسی بشه !!!

هزاران هزار نفر دچار این مشکل ناخواسته شدن لطفاً کاری کنید که حق کسی ضایع نشه.

با تشکر و احترام
Iran (Islamic Republic of)
سید علی قریشی پاچه کناری
۱۱:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خوب
Iran (Islamic Republic of)
امیر منصوری
۱۱:۱۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
وارد سایت نمی شود رفت
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۱۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
لطفا برای اسلامشهر دوباره ظرفیت بدین من الان رفتم ظرفیت تکمیل شده بود
Iran (Islamic Republic of)
لیلا خانی
۱۱:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
برای طرح ملی مسکن ثبت نام کردم سرپرست خانوار هستم
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۱:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
من ساعت ده رفتم ذاخل سایت و پردیس را انتخاب کردم و کل ثبت نام پیش رفتن ولی در ارسال کد تایید اونقدر طول کشید که ساعت 10/29بعد ارسال کد زد ظرفیت تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
دقیقا من هم همینطور.
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۱۱:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سایت باز نشده ظرفیت پردیس رو تکمیل میزنه..
Iran (Islamic Republic of)
محمد اللهویرن زاده
۱۱:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
قسط جوری باشه مشتری بتواند قسطش را بدهد ومشتری داخل خانه ساکن بشه وبعد قسطش را بپردازد من نوعی که مستعجر هستیم بتوانیم قسط پرداخت کنیم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
صفیه
۱۱:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
ثبت نام مسکن ملی
Iran (Islamic Republic of)
سعید بروجرد
۱۹:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خیلی مسخره است سود ۱۸ درصد پیش پرداخت سی یا پنجاه میلیونی پرداخت اقساط وام به مبلغ یک و نیم میلیون دادن خونه توی نا کجا آباد واقعا ارزش داره یا اصلا برای تازه عروس و داماد ها شدنی هست .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۰۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
واقعا متاسفم که یک آدرس سایت را نمیتونید درست اعلام کنید که اینهمه ساعت وقت مردم را میگیرید و آخر هم که متوجه شدیم ظرفیت ها پر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
چرا همش این طرح رو تغییر میدید مگه مردم اندیشه آدم نیستند که مسکن اندیشه رو کنسل کردید دلمون خوش بود خونه دار میشیم که اونم دیگه ممکن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
وقتمونو تلف نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
واقعا دستمون انداختن صد تا مرحله گذاشتن تا میای پر کنی میزنه تکمیل شد خب بگین که سرکاریه الکی وقتمونو تلف نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۰:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
اين سايت كه بسته هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد شهریاری
۱۰:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
من تازه ادواج کرده ام ومستجرم
Iran (Islamic Republic of)
مهران خانه زرین
۱۰:۳۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
کجا باید ثبت نام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مسخره بازیا چیه ۲۰ دقیقه ای مگه میشه پردیس پر شه!
۱۲
آخرین اخبار