مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام عنوان کرد؛

پژوهش و تحقیق از ارکان اساسی توسعه و رشد یک جامعه

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت:پژوهش و تحقیق از ارکان اساسی توسعه و رشد یک جامعه است.

پژوهش و تحقیق از ارکان اساسی توسعه و رشد یک جامعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سهیلا ملکشاهی مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با حضور در نمایشگاه دستاور‌های پژوهشی استان ایلام اظهار داشت: پژوهش و تحقیق از ارکان اساسی توسعه و رشد یک جامعه است و جامعه رو به توسعه نیازمند نهاد‌هایی است که فرهنگ پژوهش را در مسیر‌های عقلانی به جریان بیندازند.

او برای رشد و توسعه سازمان متبوعه خود عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی کشور با مساعدت و تدابیر مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور توجه خاص و ویژه به امر تحقیق و پژوهش دارد به‌نحوی‌که تمام برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی در اداره کل تأمین اجتماعی از پشتوانه علمی، پژوهشی برخوردار بوده و هیچ اقدامی بدون پژوهش و تحقیق در آن انجام نمی‌گیرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام در ادامه یادآور شد: فرهنگ تحقیقات به همراه خود نوعی آینده‌نگری را همراه دارد. شناخت ظرفیت‌های علمی و پژوهشی می‌تواند در اشاعه و تقویت فرهنگ پژوهش مؤثر باشد.

ملکشاهی افزود: در جهت ارائه خدمات بیمه‌ای و معرفی خدمات نوین تأمین اجتماعی امسال در نمایشگاه دست آورده‌ای پژوهشی استان ایلام غرفه ارائه خدمات غیرحضوری اداره کل تأمین اجتماعی استان ایلام در این نمایشگاه برپا و فعال بوده و به ارائه خدمات غیرحضوری به پژوهشگران و مراجع به این نمایشگاه انجام‌شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام عنوان کرد: اداره کل تأمین اجتماعی استان ایلام با تمام توان در تلاش است تا بتواند در ارائه خدمات بهتر برای زندگی ایده آل و آینده روشن به شهروندان اقدام کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست.

او از پژوهشگران و محققان درخواست کرد و گفت: اداره کل تأمین اجتماعی استان ایلام برای بهبود خدمات و افزایش آن از طرح‌های تحقیقی و پژوهشی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.